Nuffnang

Jumaat, 28 Mac 2014

Hazama af - Google Blog Search

Hazama af - Google Blog Search


Not-So-Lucky Girl: Lirik Lagu Relakan Jiwa- <b>Hazama AF</b>

Posted: 13 Mar 2014 05:09 AM PDT

Ingat tak dulu lagu ni pernah Azhael AF2013 nyanyi minggu ke-empat di Konsert Akademi Fantasia 2013 ? Aku masih ingat. Biasa laa kan aku kan peminat dorang. 
So, sekarang ni aku nak kongsi sikit lirik yang puitis banget ini kepada kamu semua. Oh yaa, lagu ni sekarang lagu tema Drama TV3 Jika Itu Takdirku. Teringat aku dengan Azhael kesayangan aku tu. Buahahahhahaha XD

Ku sangka hidupku
Selamanya kelam
Terbelenggu ikatan tanpa manisnya cinta
Memaksa diriku
Menapaki jalan
Arah yang tak pernah ku mahu dalam hatiku

Kini kau pun hadir
Memberi cahaya
Membangunkan ku dari suramnya mimpi ngeri
Menuntun hatiku
Ke palung asmara
Seakan ku hidup kembali dari matiku

Engkaulah cinta 
Yang selama ini aku cari

Ku relakan jiwa
tuk menjadi penghuni dalam sangkar hatimu
Kerna engkau la nadi yang menghidupkan aku
Yang mampu melarutkan setiap sepi hatiku

Seandainya waktu
Tak pernah menemukan aku dengan dirimu
Akan ku biarkan mati hatiku selamanya
Sehingga kau datang membangunkan aku..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan