Nuffnang

Ahad, 30 Mac 2014

Nur Fathia - Google Blog Search

Nur Fathia - Google Blog Search


KOMEN <b>NUR FATHIA</b> MENGENAI ISU DI &#39;BOO&#39; NABILA HUDA <b>...</b>

Posted: 04 Mar 2014 02:52 PM PST

Kecoh sebelum ini dengan laporan mengenai isu masalah disiplin dan besar kepada pelakon Nur Fathia. Ia berkaitan dengan isu enggan melakukan promosi pada hari terakhir di London sehingga bertikam lidah dengan penerbit eksekutif drama itu, Jalena Rejab. Selain itu, banyak juga cerita negatif lain berkenaan Nur Fathia.

" ); (function() { var nn = document.createElement('script'); nn.type = 'text/javascript'; nn.src = 'http://synad2.nuffnang.com.my/lr.js'; var s = document.getElementsByTagName('script')[0]; s.parentNode.insertBefore(nn, s.nextSibling); })();

Bagaimanapun menerusi laporan sebuah akhbar, Nur Fathia sudah memberikan penjelasan mengenai isu tersebut. Namun tindakannya itu rupanya tidak disenangi banyak pihak. Antaranya pelakon senior, Nabila Huda turut memberi pandangan seperti menempelak sikap Fathia. Baca selanjutnya disini: ISU TIDAK BERDISIPLIN DAN BESAR KEPALA, NABILA HUDA 'BOO' NUR FATHIA?

Agak pedas juga 'pandangan' dari Nabila Huda. Apa agaknya reaksi Fathia? Adakah beliau akan membalas 'boo' dari Nabila Huda?

Oh, tidak. Menurut Fathia dalam laporan sebuah akhbar, dia menerima teguran sesiapa pun dengan hati terbuka dan memikirkan mengenainya (teguran) untuk tindakan selanjutnya. Selain itu, Fathia juga berkata, dia hormat Nabila Huda sebagai pelakon senior.

nur-fathia

"Saya menerima teguran sesiapa pun dengan hati terbuka dan memikirkan mengenainya (teguran) untuk tindakan selanjutnya. Saya hormat dia sebagai (pelakon) senior. Tambahan pula, dia baik terhadap saya sepanjang penggambaran, baik di sini (Malaysia) atau London. Mungkin dia tegur begitu sebab dia salah faham dengan apa yang sebenarnya berlaku di sana (London). Apapun, saya gembira untuk berubah (sikap)," katanya.

Baguslah kalau macam tu. Jadikan segala kesilapan lalu sebagai pengajaran dan nasihat serta teguran sebagai penduan. Harap isu ini sudah selesai dengan sebaiknya.

Tags: , , , , ,

Category: HIBURAN

Tiada ulasan:

Catat Ulasan