Nuffnang

Rabu, 5 Mac 2014

Sara Ali - Google Blog Search

Sara Ali - Google Blog Search


Fazura, <b>Sara Ali</b> berkawan rapat untuk... - Gossip Artis Malaysia

Posted: 19 Feb 2014 08:40 PM PST

Pada: Khamis, 20 Februari 2014 Memetik portal Murai semalam, Nur Fazura kini berkawan rapat dengan pendatang baru anak seni, Sara Ali. Keakraban mereka ini terserlah apabila selalu hang out bersama dimasa lapang.

Sara mahu menganggap Fazura sebagai idolanya yang akan membawa menjadi mentor menti dalam dunia anak seni dari sudut fesyen dan sebagainya.

"Saya dah anggap Fazura seperti akak saya dan dia pun begitu kerana Fazura nampak saya dalam diri dia kerana saya seorang yang kasar dan temper dan dia lihat sama seperti dia muda dulu.

"Malah, Fazura sendiri ada cakap dia mahu saya jadi macam dia, maksudnya dari segi pembawakan diri dan sebagainya,"-Sara Ali

Tag : , , , , , ,

Komen yang betul-betul negative/promosi dan seumpamanya akan dibanned terus untuk berkomen di sini. terima kasih

Tiada ulasan:

Catat Ulasan