Nuffnang

Khamis, 24 April 2014

Fizz Fairuz - Google Blog Search

Fizz Fairuz - Google Blog Search


<b>Fizz Fairuz</b> Dan Almy Nadia Nikah Sabtu Ini | - Beautifulnara

Posted: 21 Apr 2014 10:58 PM PDT


Kalau sebelum ini dikhabarkan bahawa Fizz Fairuz dan Almy Nadia akan bernikah pada 30 Mei, rupa-rupanya tarikh pernikahan mereka yang sebenar ialah 26 April bersamaan hari Sabtu ini. Almy Nadia telah mengesahkan tarikh ini dan lokasi pernikahan ialah di kampung pengantin perempuan, selepas waktu Asar.

almy nadia

Tahniah diucapkan atas berita baik ini. Makin cepat bergelar suami isteri, makin baguslah. Kata Almy menerusi Utusan Malaysia:-

Kami akan bernikah pada 26 April ini selepas waktu Asar, di kampung saya. Setakat ini, memang tiada apa-apa lagi (yang hendak dilakukan) memandangkan persiapan saya sudah lakukan sejak dari awal.

Belum rasa apa-apa lagi (perasaan nak bergelar isteri), mungkin selepas akad nikah itu saya akan kongsi perasaan saya. Majlis pernikahan ini memang untuk keluarga terdekat dan media sahaja

almy fizz

Tak sabar rasanya nak menatap wajah gembira Fizz Fairuz dan Almy Nadia Sabtu ini. Tahniah diucapkan. Semoga segalanya berjalan lancar.

Baca Yang Ini Pulak:-

<b>Fizz Fairuz</b> & Almy Nadia Nikah Hujung Minggu Ini | ROTIKAYA

Posted: 21 Apr 2014 07:45 AM PDT

Terkejut juga membaca laporan Utusan Malaysia malam tadi yang menyebut pasangan ini bakal melangsungkan majlis pernikahan mereka pada hujung minggu ini dan bukan 30 Mei seperti yang diumumkan pihak lelaki tidak berapa lama dahulu.

BACA: Fizz Fairuz Umum Bakal Nikahi Almy Nadia 30 Mei Ini

Laporan menyebut yang Fizz Fairuz dan kekasihnya, Almy Nadia akan bernikah di Masjid Balik Pulau, Pulau Pinang, selepas solat Asar pada 26 April 2014 iaitu hujung minggu ini dan perkara ini disahkan oleh bakal pengantin perempuan.

Menurut Almy Nadia, setakat ini persiapan untuk majlisnya itu sudah hampir selesai.

"Kami akan bernikah pada 26 April ini selepas waktu Asar, di kampung saya. Setakat ini, memang tiada apa-apa lagi (yang hendak dilakukan) memandangkan persiapan saya sudah lakukan sejak dari awal," katanya kepada Utusan Malaysia.

Ditanya perasaannya ketika ini, kata Almy atau nama sebenarnya Almy Nadia Aminuddin Shah, 28, sukar untuk dia berkongsi apa-apa memandangkan belum lagi bergelar isteri kepada Fizz.

"Belum rasa apa-apa lagi, mungkin selepas akad nikah saya akan kongsi perasaan saya. Majlis pernikahan ini memang untuk keluarga terdekat dan media sahaja," katanya. (rtky/m)


Pernikahan Almy Nadia Dan <b>Fizz Fairuz</b> | MummyNemo

Posted: 21 Apr 2014 06:35 AM PDT

Adakah anda ingin mengikuti jejak langkah Adira untuk dapatkan kulit CANTIK & PUTIH? Dapatkan disini
Mencari Peluang Kerja Dari Rumah

almyPelakon Almy Nadia dan kekasihnya, Fizz Fairuz bakal menamatkan zaman bujang mereka, Sabtu ini dan bernikah di Masjid Balik Pulau, Pulau Pinang, selepas solat Asar.

Menurut Almy, setakat ini persiapan untuk majlisnya itu sudah hampir selesai.

"Kami akan bernikah pada 26 April ini selepas waktu Asar, di kampung saya.

Di sini Di Himpunkan Kisah Pelik dan Lucu, Anda Pasti terhibur...
"Mencari Peluang Bisnes Dari Rumah Dengan Modal Kecil? Klik Sini"

"Setakat ini, memang tiada apa-apa lagi (yang hendak dilakukan) memandangkan persiapan saya sudah lakukan sejak dari awal," katanya ketika di hubungi di sini hari ini.

Ditanya perasaannya ketika ini, kata Almy atau nama sebenarnya Almy Nadia Aminuddin Shah, 28, sukar untuk dia berkongsi apa-apa memandangkan belum lagi bergelar isteri kepada Fizz.

"Belum rasa apa-apa lagi, mungkin selepas akad nikah itu saya akan kongsi perasaan saya.

"Majlis pernikahan ini memang untuk keluarga terdekat dan media sahaja," katanya. – UTUSAN ONLINE

Incoming search terms:

Tiada ulasan:

Catat Ulasan