Nuffnang

Sabtu, 12 April 2014

Juliana Evans - Google Blog Search

Juliana Evans - Google Blog Search


<b>Juliana Evans</b> #4 | Flickr - Photo Sharing!

Posted: 21 Nov 2008 12:00 AM PST

keyboard shortcuts: previous photo next photo L view in light box F favorite < scroll film strip left > scroll film strip right ? show all shortcuts

Jadi Model di US: <b>Juliana Evans</b> di Kritik Peminat Berpakaian <b>...</b>

Posted: 08 Apr 2014 09:10 PM PDT

Jadi Model di US: Juliana Evans di Kritik Peminat Berpakaian Kerana Seksi  | Nahh....kerana berpakaian seksi semasa pertunjukan model di US, nampaknya gambar instagram Juliana Evans teruk dikritik peminat.
Umum tahu Juliana Evans kini sedang melanjutkan pelajaran di Amerika Syarikat, dan dalam pada itu juga dia turut bergiat aktif dalam bidang pertunjukan fesyen.

Terkini, menerusi laman Instagramnya, Juliana, 24 tahun telah memuat naik beberapa keping gambar terkini dirinya sebagai model catwalk di MODA 2014.


Berkonsepkan busana Timur Tengah, Juliana yang dilihat semakin kurus itu telah menggayakan dress pendek berwarna merah jambu separa peha di pertujukan fesyen terkemuka itu.

Bagaimanapun, foto tersebut telah mengundang komen-komen negatif daripada para peminat apabila busana yang digayakan itu dikatakan terlalu seksi.


Malah, mereka juga turut mempersoalkan tentang 'hud' baju tersebut yang dilihat seperti menyamai dengan konsep bertudung.

sumber
http://www.ohbulan.com/juliana-evans-sertai-pertunjukan-fesyen-di-as-peminat-kritik-pakaian-seksi/

Tiada ulasan:

Catat Ulasan