Nuffnang

Sabtu, 5 April 2014

Kilafairy - Google Blog Search

Kilafairy - Google Blog Search


<b>Kilafairy</b> bakal kena tempias Hanez Suraya - ini cerita dari mak ngah

Posted: 03 Apr 2014 01:00 AM PDT


"SAYA tak rasa ada masalah untuk bekerjasama dengan Hanez kerana kami tidak mempunyai sebarang masalah di luar," ujar aktres seksi, Kilafairy setelah ditawarkan membintangi watak utama bersama Hanez Suraya menerusi teater Projek Kahwin yang bakal berlangsung di Istana Budaya pada 6 hingga 14 Jun depan.  

Meskipun sedar bahawa Hanez sedang berdepan kontroversi hebat, namun anak kepada penyanyi popular era 80-an, Rohana Jalil ini yakin ia tidak akan memberi kesan pada dirinya, jauh sekali terhadap pementasan teater tersebut.

"Saya tak rasa dengan kontroversi Hanez akan terpalit kepada pengurusan dan barisan pelakon. Lagipun ia langsung tidak mengganggu latihan mahupun jadual pementasan memandangkan saya menjalani enam pementasan awal dan empat pementasan terakhir akan diterajui oleh Hanez.

"Setelah saya ditawarkan untuk membintangi teater ini saya terus menerimanya. Walaupun saya tahu Hanez juga turut sama menjayakan watak ini, namun saya percaya ia tidak akan menimbulkan sebarang masalah," katanya yang berulang kali menegaskan perkara itu.

Menggalas watak sebagai Nisa menerusi teater terbitan Mask Team itu, Kilafairy mengakui ia sebagai peluang keemasan dan terbesar dalam tahun ini.

"Saya akui masih baru dalam bidang ini dan ia merupakan peluang bagi saya untuk mengasah bakat lakonan, dalam masa yang sama dapat menari dan menyanyi. Saya rasa ini pengalaman yang paling menyeronokkan. Walaupun masih baru dalam teater tapi saya mahu menyahut cabaran ini," katanya.

Rakam lagu bersama Aidil AF

Dalam perkembangan lain, Kilafairy berkata, dia bakal memasuki studio rakaman untuk menghasilkan single terbaharunya bersama Aidil AF.

"Saya bakal merakamkan lagu tapi judulnya masih dirahsiakan. Minat saya dalam dua bidang ini tidak menghalang saya untuk melakukannya walaupun saya mengaku sangat sibuk.

"Tambahan pula sekarang ini saya sedang menguruskan butik dan studio fotografi di sebuah pusat membeli belah di Asia Jaya," katanya yang juga dalam perancangan melanjutkan pelajaran dalam jurusan fesyen dan perniagaan peringkat Master.

Sinar Harian

Tiada ulasan:

Catat Ulasan