Nuffnang

Khamis, 3 April 2014

Maya Karin - Google Blog Search

Maya Karin - Google Blog Search


5 Pass Eksklusif Ke Showcase &#39;Teka Teki&#39; <b>Maya Karin</b> | buahmulut <b>...</b>

Posted: 17 Mar 2014 06:11 AM PDT

Kalau sebelum ini lagu 'BINTANG SYURGA' nyanyian Maya Karin yang muncul sebagai hadiah kepada peminat-peminat setia beliau ini telah didendangkan oleh Maya sendiri di Switzerland bersama-sama dengan penyanyi popular Switzerland iaitu Bastian Baker. Kini, Maya Karin tampil pula dengan album terbaru bertajuk 'TEKA-TEKI' yang juga bakal dilancarkan pada 1 April 2014 ini.


Maya Karin - Teka Teki

Dan pada masa yang sama, anda semua akan disajikan dengan suara Maya Karin dimana beliau akan mengadakan showcase pada hari tersebut. Lebih kurang 6 buah lagu yang bakal disampaikan sendiri oleh Maya menerusi 'live band'. Maya yang kini dalam persiapan untuk memastikan showcase beliau berjalan dengan lancar berasa amat teruja kerana ini merupakan kali pertama Maya akan menyampaikan lagu beliau sendiri di hadapan peminat-peminat beliau.

Untuk menjayakan lagi showcase ini, pihak Warner Music Malaysia akan memberi peluang kepada peminat-peminat setia Maya Karin atau lebih dikenali sebagai 'Maya Karin Back Bone' di mana 5 pemenang bertuah bakal memenangi 2 pass untuk menyaksikan sendiri showcase Maya Karin! Jadi, pastikan anda ikuti langkah-langkah yang telah disediakan. Tunggu apa lagi, jom sertai peraduan ini sekarang!!


Maya Karin - Teka Teki

Selain daripada itu, album 'Teka-Teki' Maya Karin juga mengandungi peraduan 'Cover Album' di mana anda perlu berkongsi idea menarik dengan menghantar 'Cover Album' versi anda sendiri. Pemenang bertuah akan dipilih dan hadiah menarik menanti anda! Kalau anda ingin tahu cara-cara untuk menyertai peraduan 'Cover Album' ini dengan lebih lanjut, jom kita beli album ini.

Mungkin Anda Perlu Baca Ini Juga !!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan