Nuffnang

Selasa, 22 April 2014

Memey Suhaiza - Google Blog Search

Memey Suhaiza - Google Blog Search


The Kasihs: DUTA EPHYRA ~ <b>MEMEY SUHAIZA</b> DAN NORMAN <b>...</b>

Posted: 27 Feb 2014 06:00 PM PST

Hari ni aku nak kenalkan korang dengan duta baru Ephyra.. Rasanya ramai yang dah tahu kot? Heheh.. saja je Kak Pilla ni tau.. nak buat surprise tapi tak berapa nak surprise ;)
Siapa tak kenal Memey dan Norman Hakim memang tak patut.. Artis Malaysia yang boleh dikatakan terkenal gitu.. Alkisahnya cemana terlantiknya Memey Suhaiza sebagai duta Ephyra, diikuti oleh suaminya Norman Hakim bermula begini....
Memey start minum Ephyra sejak Julai tahun lepas dan tak lama lepas tu Memey mula merasakan hasilnya yang memuaskan.. kulit Memey semakin lembap dan dah tak kusam macam dulu.. Kulit bermasalah ni tak semestinya berjerawat atau berparut ye.. kulit tak sekata, kering dan kusam juga antara masalah yang membelenggu kebanyakan kita tak kira lelaki atau perempuan.  Memey pon mengalami masalah yang sama.. Semenjak mengamalkan minum Ephyra, Memey nampak kesannya yang sangat positif.. so Memey share secara sukarela di instagram beliau.. Kulit Memey menjadi semakin lembap dan cerah berseri selepas beberapa bulan.. ramai juga yang perasan akan perubahan yang berlaku kepada kulit Memey termasuklah suaminya Norman Hakim.. 
Bermula dari itu, pengasas Ephyra iaitu Puan Amiza mula mendekati Memey dan akhirnya bersetuju untuk melantik Memey sebagai duta Ephyra kerana Memey sendiri memang terbukti mengambil Ephyra dan menunjukkan kesan-kesan positif.  Suami Memey, Norman Hakim mengikuti jejak langkah Memey untuk turut serta minum Ephyra setelah melihat sendiri isterinya semakin berseri-seri.  Seperti yang kita semua sedia maklum, lelaki juga ingin tampil dengan wajah yang bersih dan sekata.  Norman turun mengakui selepas minum Ephyra, kulit Norman semakin lembap, badan menjadi lebih cergas, bertenaga dan rasa lebih sihat.  Semuanya bermula sebagai pengguna tegar Ephyra dan kini Memey Suhaiza dan Norman Hakim dilantik secara rasmi sebagai jurucakap / duta Ephyra.
Tengok sendiri video Memey Suhaiza dan Norman Hakim yang ada menceritakan pengalaman mereka sendiri setelah mengambil Ephyra.. Breastfeeding mom pon elok minum Ephyra supaya bayi turut mendapat khasiat dari Ephyra.. Memey masih menyusu badan hingga ke hari ini supaya anaknya turut mendapat manfaat dari Ephyra.. So kepada ibu yang masih menyusu badan, jangan risau ye.. Ephyra baik untuk anak anda juga!

Yang tertanya-tanya tetang halal atau tidak Ephyra ni? Ada kelulusan KKM ke? Jangan risau, Ephyra ada semua tu ;)


Aku sendiri pon masih minum Ephyra sampai ke hari ni.. Eh tapi ada terskip sebulan haritu sebab takde stock.. Now aku dah start balik sebab tak dapat melupakan kesedapan Ephyra hahahah.. lagipon memang ketara lah bila minum Ephyra sistem pelawasan tu semakin baik, hari-hari ke toilet, kulit jadi lembap especially bahagian tumit.  
Gambar kat atas ni testimoni terkini pengguna Ephyra yang berpuas hati dengan hasilnya selepas minum Ephyra.  Kalau nak tengok lebih banyak testimoni dari pengguna Ephyra sila ke:
Untuk pengguna baru yang nak cuba Ephyra boleh tengok my write up tentang Ephyra di sini:
Premium Pack - 1 kotak (30 sachet) = RM195
Trial Pack - (10 sachet) = RM68
* Semenanjung Malaysia Free Postage.
* Bagi Sabah Sarawak sila tambah RM10 untuk harga premium pack dan trial pack.
Sesiapa yang berminat boleh email framekasih@yahoo.com
"Selamat memiliki kulit cantik menawan"

Love,
Filla.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan