Nuffnang

Isnin, 21 April 2014

Zizan Razak - Google Blog Search

Zizan Razak - Google Blog Search


Emma Maembong Tak Kisah Kahwin Dengan <b>Zizan Razak</b> Di Usia <b>...</b>

Posted: 17 Apr 2014 07:35 PM PDT


Fuhhh~~ Untunglah Zizan Razak. Kekasih hatinya si Emma Maembong yang baru berusia 22 tahun sudah pun memberikan "green light" untuk berkahwin pada bila-bila masa sahaja. Kalau Abang Nara jadi Zizan, esok masuk meminang, lusa terus kahwin. Awek yang secun Emma Maembong mana boleh simpan lama-lama. Hehehe.

emma maembong

Walaupun menyatakan kesediaannya untuk bergelar isteri kepada Zizan, Emma memaklumkan yang belum ada tarikh yang telah dipersetujui untuk melangsungkan perkahwinan mereka. Untuk makluman, baru-baru ini tersebar khabar angin bahawa Zizan dan Emma bakal bernikah selewat-lewatnya Januari tahun depan. Kata Emma menerusi Kosmo:-

Saya sudah bersedia berkahwin pada usia sekarang kalau sudah sampai jodoh dan waktunya. Keluarga Zizan belum datang berjumpa saya lagi, mustahil sudah ada tarikh kahwin. Jika sudah ditetapkan nanti, kami akan adakan sidang akhbar.

zizan dan emma

Bab duit rasanya memang dah cukup kot untuk Zizan dan Emma berkahwin. Sekarang ini tibalah masa untuk mendapatkan restu keluarga. Tak sabar pula rasanya nak tengok majlis perkahwinan mereka berdua. Confirm meriah dan gempak gila. Sama-samalah kita nantikan.

Baca Yang Ini Pulak:-

Tiada ulasan:

Catat Ulasan