Nuffnang

Selasa, 20 Mei 2014

Dafi af - Google Blog Search

Dafi af - Google Blog Search


BLOG-BLOG HIBURAN: <b>Dafi af</b> - Google Blog Search

Posted: 14 May 2014 09:17 PM PDT


Gambar - <b>Dafi AF</b> Ditangkap Khalwat Dengan Pembantu Peribadi <b>...</b>

Posted: 02 Jun 2013 05:22 PM PDT

Selepas isu khalwat Shahz Jaszle, kali ini giliran Dafi AF pula berhadapan dengan tuduhan khalwat? Macam tidak percaya tetapi Dafi AF mempunyai penjelasan sendiri terhadap insiden di Johor itu.

Utusan Malaysia semalam mendakwa yang Dafi AF yang berada di Batu Pahat, Johor untuk satu penggambaran telah di'tangkap khalwat bersama pembantu peribadinya & mereka tidur dalam satu bilik hotel yang sama.
Dafi AF menceritakan, kira-kira jam 1.00 pagi bilik beliau telah diserbu oleh empat orang lelaki yang mengaku mereka anggota pencegah maksiat.
Mereka minta izin untuk menggeledah biliknya kerana mendapat aduan yang beliau bersekedudukkan dengan wanita dan Dafi AF memberikan kerjasama untuk mereka memeriksa kerana percaya dirinya tidak bersalah.
Kumpulan empat orang lelaki berkenaan beredar dari bilik hotel Dafi AF selepas mereka tidak memjumpai apa apa bukti yang beliau berkhalwat.
Menyifatkan tuduhan itu sebagai mengarut, bagaimanapun Dafi mengakui yang pembantu peribadinya memang seorang wanita. Tetapi mereka hanya berkongsi tingkat hotel yang sama, bukannya berkongsi bilik.
Apapun keadian tersebut memberi satu pengajaran besar buat Dafi. Dia juga berharap agar masyarakat tidak memberi persepsi negatif terhadap semua artis kerana hakikatnya tidak semuanya begitu.

BLOG-BLOG HIBURAN: <b>Dafi af</b> - Google Blog Search

Posted: 13 May 2014 09:47 PM PDT


Gambar Kakak <b>Dafi AF</b>, Sabrina Ismail Yang Jelita | GOSIP ARTIS

Posted: 27 Aug 2013 08:27 AM PDT

Ramai juga tidak tahu bahawa seorang bekas pelajar AF Dafi mempunyanyi seorang kakak yang jelita yang bernama Sabrina Ismail. Namun, kepada yang jatuh cinta pada pandangan gambar Sabrina ini, kami memohon maaf kerana beliau sudahpun bertunang dengan seorang pereka fesyen yang terkenal iaitu Jovian Mandagie.

Mereka berdua akan menamatkan zaman bujang masing-masing pada 11 Disember 2013 yang akan datang. Kami di sini mendoakan supaya majlis yang dirancang berjalan dengan sempurna.

Kepada yang ingin mengetahui biodata Sabrina Ismail, sila baca entri ini sehingga habis.



Biodata Penuh

Nama Penuh: Sabrina Ismail

Pekerjaan Ayah: Anak Menteri Pertanian dan Industri Asas Tani Malaysia, Datuk Seri Ismail Sabri Yaakob

Umur: 26 Tahun

Status: Tunang Kepada Jovian Mandagie, Pereka Fesyen

Tarikh Jangkaan Kahwin: 11 Disember 2013

Anda ada cerita atau gosip mengenai artis melaysia yang belum dketahui umum? sila email kepada kami hafizkhazali[at]gmail[dot]com like page Gosip Artis di Facebook

Tiada ulasan:

Catat Ulasan