Nuffnang

Khamis, 8 Mei 2014

Erra Fazira - Google Blog Search

Erra Fazira - Google Blog Search


Ini Bukan Perkara Kecil – <b>Erra Fazira</b> | - Beautifulnara

Posted: 15 Apr 2014 03:20 AM PDT


Nampaknya niat Engku Emran untuk berbaik semula dengan dirinya telah membuatkan Erra Fazira tertekan. Abang Nara memahami perasaan Erra. Ditelan mati emak, diluah mati bapa. Nak cakap "ya" pun tak boleh, nak cakap "tidak" lagilah tak boleh. Walaupun penyatuan semula adalah satu perkara yang sangat baik, sedikit sebanyak liputan yang diberikan terhadap usaha bekas suaminya pasti menganggu emosi Erra Fazira.

erra fazira

Berkata kepada Harian Metro, Erra Fazira menegaskan bahawa hal ini adalah bukan satu perkara yang mudah. Kata Erra:-

Ini bukan perkara kecil dan ia membabitkan soal hati dan perasaan. Paling penting ia tidak harus dipaksa-paksa. Semua pihak harus bersikap adil dan saya perlukan ruang untuk melalui satu fasa hidup yang baru. Saya banyak diuji dan saya perlu memperkuatkan diri. Tiada perkara lain yang mahu saya fikirkan sekarang ini selain membesarkan Aleesya dengan cara seadil-adil dan sebaik-baiknya.

erra

Betul juga kata Erra itu. Kita selaku peminat pasti tidak tahu apa yang terjadi dalam perkahwinan mereka sehingga berakhir dengan penceraian. Pada pandangan kita, kalau mereka bertaut kembali sudah tentu ia akan berakhir dengan kegembiraan seperti dalam filem. Namun buat Erra, mungkin perpisahan adalah kebahagiaan buat dirinya. Kita tak tahu kan? Apa pun, selaku peminat, marilah kita doakan yang terbaik buat Engku Emran, Aleesya dan juga Erra Fazira.

Baca Yang Ini Pulak:-

Tiada ulasan:

Catat Ulasan