Nuffnang

Sabtu, 31 Disember 2011

Kilafairy - Google Blog Search

Kilafairy - Google Blog Search


30-something: life on the fast lane: A cross between <b>Kilafairy</b> and <b>...</b>

Posted: 26 Dec 2011 12:06 AM PST

Berita tergempar this very morning...kita bangun my usual time about 5.40am...my alarm is always on d dot...ahmad aariz lah tu...so i woke up..kissed my little boy...and before i made his susu..went to the toilet...while walking my lips felt strange...after shoo shoo...went to the sink, to wash my hand....took a glance of my morning face at the mirrow and wallahhhhhh...terkejut al-berukss...my lips was swollen..tak sakit tak ape cuma bengkak aje...dua kali pandang rasa mcm my whole face dah bengkak sebelah....tengok tak herot....akak cool aje...
buat susu...fed mat aariz...put him in his rocky...and on the baby tv...baring sebelah dia...lelap again...then bangun tengok lah tak baik lagi...I called my dear hubby tercinta....akak berlakun pepagi hari buat suara cam nak mati sgt....ha..ha..ha...tapi tak sampai hati nak lama, kang abang kita tinggalkan ayam 10 reban balik Kuantan, kesian pulak kat ayam......aku hentam gelak pepagi buta...
dah sungguh muka jawa totok dah akak...wahahahah....then i remember the nite before dok cakap about botox and silicone with the gang....nak mintak diskaun kat our miss pharmacy...kak Ita lah...sapa lagi...dok mengarut nanti tunggu 45 ke 50 ke. terus this morning, Allah bagi preview ....cantik lah sangat....ha..ha..ha...padan muka aku...insaf dua jenak akak....
Pagi tadi about 10am nak gi hospital....before that gi mamak for roti canai...i had teh tarik...tetiba rasa bengkak tu kurang...i think air panas tu macam tuam dia kut...slowly slowly...reda..alhamdulillah....and i postponed the hospital.

see dah surut tinggal sikit sikit sisa nya....

Full content generated by Get Full RSS.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan