Nuffnang

Sabtu, 14 Januari 2012

Fida Ibrahim - Google Blog Search

Fida Ibrahim - Google Blog Search


A Y U C I N T A - OWNER SHAWLS@AYUCINTA-: <b>FIDA IBRAHIM</b> <b>...</b>

Posted: 02 Nov 2011 06:41 AM PDT

Actually aku tak tau nak buat entry ape..sambil aku update status kat fb aku aku pn bw la frenz kat fb tu..hati terdetik nak tengok si fida ibrahim..ala ex mamat sepah tu..sambil2 wall die aku pun tengok gambar..suka tengok gambar fida ni..orang cantik pakai ape pun cantik..Tapi sejak akhir2 ni aku tengok fida pakai tudung suka nampak leher.Leher tu kan aurat wanita.Tapi x pela..maybe si fida ni nak bergaya.Sekarang ni kan musim fesyen bertudung.Yang tak pakai tudung pun tibe2 bertudung.Alhamdulillah lah dorang da berubah.Tapi biar ikhlas.Bukan sekadar berfesyen semata2 untuk memakai tudung..Ataupun nak dapatkan publisiti.Contoh artis yang aku rasa macam hipokrit dan nak dapatkan publisiti murahan ialah Wan Norazlin.Ingat lagi masa kes video dia tu.Masa dia nak naik balik lepas banyak masalah yang menimpa dia pakai tudung..Tup..tup..bila da mula berlakon balik dia mula buka tudung..Awal tu macam aku kesian jugak kat dia ni tapi lepas je tertengok drama dia tak pakai tudung terus jadi meluat..
Hope lepas ni fida pakai tudung macam dulu..Comel dan cantik saja.Tak gitu??
Jangan terlalu mengejar populariti sebab fida dari awal memakai tudung dan jugak menjadi ikon kepada gadis2 remaja diluar sana yang tak pakai tudung.
Aurat wanita adalah seluruh anggota tubuhnya kecuali wajah dan dua telapak tangannya. Leher dan rambutnya adalah aurat di hadapan lelaki ajnabi (bukan mahram) walaupun sehelai. Pendek kata, dari hujung rambut sampai hujung kaki kecuali wajah dan dua telapak tangan adalah aurat yang wajib ditutup. Hal ini berlandaskan firman Allah Subhanahu wa Ta'ala, "Dan janganlah mereka menampakkan perhiasannya, kecuali yang (biasa) nampak darinya." [TMQ An-Nur (24):31].
Ni ex fida..Si mamat sepah dan ex nye sape tu..adda ek..
Elokla si fida tu tinggal kan mamat ni..
Full content generated by Get Full RSS.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan