Nuffnang

Ahad, 8 Januari 2012

Lisa Surihani - Google Blog Search

Lisa Surihani - Google Blog Search


<b>Lisa Surihani</b> dan Yusry nikah Februari 2012 | Oh! Artis | Dunia <b>...</b>

Posted: 23 Dec 2011 10:21 PM PST

vimax

rahsiarumah

eriesya

yoli4all

wuuhuuonline

1 step to become a great reader:
1. Take a look one by one ads here and click it if you think you love it. Then, dare to try it.
There is no SCAM advertisement here!! We swear!!

Hantar ke Twitter! | Bookmark Share


Melalui jemputan dari keluarga Yusry Abdul Halim, para rakan-rakan media dan bloggers berkunjung ke majlis istimewa – Pengumuman Istimewa Yusry & Lisa yang berlangsung pagi tadi Sabtu, 24 Disember bertempat Marriott Putrajaya Resort & Spa . Dengan kehadiran keluarga sebelah Yusry iaitu Norman Abdul Halim, Abdul Halim (ayah Yusry) dan Zarina Fenner (ibu Yusry) juga keluarga Lisa Surihani iaitu Siti Amira Ahmad (ibu Lisa) bagai dijangka mereka telah mengumumkan tarikh pernikahan dan perkahwinan.

Pelakon jelita pujaan baik gadis atau jejaka, Lisa Surihani ini memang bersih dari sebarang gossip liar. Tanpa perlu berpakaian seksi dan kontrovesi panas, Lisa sememangnya hanya mempertaruhkan bakatnya dalam bidang lakonan. Manalah hati Yusry ini tidak terpikat. Akhirnya Yusry menamatkan zaman dudanya juga.

Majlis di Marriott Hotel & Spa, Putrajaya pagi tadi, menjawab segala teka-teki bilakah pasangan bercinta ini akan berkahwin. Sebenarnya, malam semalam keluarga Yusry telah berkunjung ke rumah keluarga Lisa. Majlis serba sederhana itu adalah sebagai tanda meminang Lisa Surihani untuk menjadi permaisuri hidupnya. Yusry dan Lisa akhirnya telah mengumumkan tarikh pernikahan mereka di Masjid Tuanku Mizan, Putrajaya pada 23 Februari 2012. Manakala majlis resepsi akan berlangsung di Pusat Konvensyen Antarabangsa Putrajaya (PICC) pada 26 Februari.

Yusry mengakui mereka saling mencintai sepenuh jiwa antara satu sama lain dan terpesona dengan sikap Lisa yang sentiasa menyokong kerjayanya. Tahniah dari kami di Oh Artis, semuga apa yang diimpikan akan termakbul.

Jangan lepas ni Lisa Surihani jadi Lisa Surirumah ye. Sayang bakat yang ada tu. Apa pun jika sudah kehendak si suami, si isteri kenalah patuh. Ewah!

OH ARTIS : YUSRY KAHWIN SUDAH TIDAK HAIRAN SEBAB DULU PERNAH JADI RAJA BERHARI-HARI TETAPI KALI INI JOM KITA TUMPUKAN PADA LISA SURIHANI.

Full content generated by Get Full RSS.

Gua Jumpa <b>Lisa Surihani</b> Lagi.!

Posted: 28 Dec 2011 06:07 PM PST

"Entri Ini Berunsur Menggelabah
Gua tak paham kenapa ramai sangat orang sukakan Lisa Surihani ni.., bukannya cantik sangat pun yer dak..???

Siapa jawap YA gua tumbuk ...haha

Kelmarin gua berkesempatan pergi ke majlis Pra Tonton Filem Papa I Love U lakonan Lisa Surihani, dan gua pasti dia akan hadir ke majlis tu.

Dalam majlis tu ada disediakan makanan untuk tetamu, gua pun makan la...,dalam gua sibuk tengah makan,tiba-tiba lisa tegur gua (memang dah lama kenal)

Lisa : eh...!! ujang kan...?? ( suara dia agak besar)

Ujang : erk.., yup..

Lisa : jumpa lagi kita kan.

Ujang : memang datang sini nak jumpa kau ler..

Lisa : owh..., hahaha..ok2 jom bergambar

Ujang : ok jap

Lisa : gelap la ujang.., amik la lagi
Ujang : ish banyak bunyi la kau ni.., kejap

Lisa : thanks ujang.., dah 3 kali kita jumpa kan
Ujang : haah.., ok la wayang dah nak start ni jom masuk  (saja potong cerita sebab malas nak layan)
Gua dan lisa terus laga-laga pipi dan masuk ke dalam panggung
Sekian...Peace (~_^)v

Cerita 1, Cerita 2

p/s : makin kurus jer gua tengok Lisa Surihani ni, gua pulak makin gemuk..derm.!!

Full content generated by Get Full RSS.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan