Nuffnang

Ahad, 8 Januari 2012

siti nordiana - Google Blog Search

siti nordiana - Google Blog Search


KopieSatu Jerantut: <b>sITI nORdiaNA</b> !!!!

Posted: 28 Dec 2011 03:40 AM PST


malam ni aku dgn abang turun ke kedai..sajer nak tgk bebudak buat kerja,sambil survey customer,alhamdulillah..sejak dua tiga menjak ni mmg ramai..
abg duduk kat meja bawak dgn muka seriusnya. aku masuk ke kaunter tgk sale dan baki terkini..tiba2..masuk sekumpulan manusia,lingkungan 10 orang melintasi sambil tersenyum. eh.. rasa kenal je pompuan ni,bisikku..mcm muka penyanyi...
   lepas tu baru aku perasan,tu rupanya siti nordiana,penyanyi popular dgn lagu2 duet dgn arwah achik spin,dh bertudung litup dia,manis dan kecik molek..bekas isteri arwah Faizal Yusuf..
lama juga dia lepak..sambil minum dan makan french fries..mak dgn anak dia yang nama rayan pun ikut sama..mmg cute anak dia tu..aku hanya memerhati dari jauh..sesekali aku mengusik satff aku untuk bergambar..tapi diorg wat derk je.huhuhuhu Full content generated by Get Full RSS.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan