Nuffnang

Sabtu, 21 Januari 2012

Pierre Andre - Google Blog Search

Pierre Andre - Google Blog Search


Cahaya Cinta Ilahi: Filem CHANTEK Arahan Terbaru <b>Pierre Andre</b> <b>...</b>

Posted: 12 Jan 2012 05:41 PM PST

Assalamualaikum semua..

hai koranggg selamat pagy huhu.. selamat hari jumaat ..yeayy akhirnya tiba juga hari yang paling cci suka kan.. ok la hari ni cci nak review satu filem terbaru arahan Pierre Andre bertajuk "CHANTEK "

Actually cci tahu pasal filem ni pun dari blOg Nisa Kay , dan cci pun terus lah klik pada page filem CHANTEK dekat FB tu ... tengOk2. jeng jeng jeng..

haaaa ada buat prOmosi rupanya.. !! hadiah istimewa ?? ape die ek ? misteri tu .. huhu sO cci pun berminat untuk jOIn lah.. eh eh korang yang lain pun jOm la jOIn sama2..  ;)
AD, seorang bintang filem yang hidupnya mewah dan ceria tetapi menjadi buta setelah dilanggar kereta sejurus terserempak dengan tunangnya yang berlaku curang. Akibat tersangat kecewa, AD memencilkan dirinya di rumah penginapan.Pengurus AD iaitu SAM mengupah CHANTEK, seorang pembantu rumah perempuan dari Indonesia yang terpaksa menyamar sebagai lelaki untuk menenteramkan AD yang masih fobia dengan perempuan.Lama-kelamaan kerana kebaikan AD dan kemesraan mereka berdua, CHANTEK terpaksa mendedahkan rahsianya. Walaupun marah, AD sedia memaafkannya kerana kejujuran CHANTEK membantu memulihkannya dan akhirnya mereka berdua telah jatuh cinta.
Namun hati CHANTEK berubah setelah terjumpa skrip yang mengisahkan tentang percintaan seorang lelaki dengan pembantu rumahnya, dia terasa diperbodohkan dan dipergunakan oleh AD sebagai bahan latihan filemnya.CHANTEK benar-benar terasa dirinya ditipu dan hatinya dipermainkan dan lantas melarikan diri.
Akibatnya, AD tidak ketentuan arah dan tidak dapat berlakon semula kerana terkenangkan CHANTEK. Berjayakah AD bertemu dan memenangi hati CHANTEK kembali? Saksikan kisah seterusnya dalam filem romantik komedi, CHANTEK arahan Pierre Andre di pawagam bermula 16 Februari 2012!

Barisan Pelakon
Pelakon Utama : Pierre Andre sebagai AD
Pelakon Utama : Nurul Ekasari sebagai Chantek
Pelakon Pembantu : Maimon Mutalib sebagai Ibu Citra
Pelakon Pembantu : Kin Wah sebagai Sam
Pelakon Pembantu : Abon sebagai Penerbit

OH ye.. koranggg.. apa tunggu lagi ?? mari kita terjah dan LIKE page filem CHANTEK kat FB ni .. klik dekat LINK kat bawah ni ok !!!!! TERJAHHHHHHHHHHHHH
Jangan lUpa taw .. saksikan tayangan filem CHANTEK ni .. wiwiwiwi.. arahan Pierre Andre tu (pakwe cci) ngeee.. pada 16 Februari 2012 !!
"Kebahagiaan adalah kejujuran & kepercayaan…"
macam best je cerita ni .. tak sabar nak tengOk .. wiwiwiwi.. 
p/s : apa ek hadiah misteri tu ? tayangan pra tOntOn ke? aish bestnye kalau dapat kan kan kan.. leh jumpe Pierre Andre.. ngeee ^_^
sumber sinOPsis dan gambar dari Budiey

terima kasih semua sudi baca entry cci ;))

Full content generated by Get Full RSS.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan