Nuffnang

Ahad, 1 Januari 2012

Shaheizy Sam - Google Blog Search

Shaheizy Sam - Google Blog Search


Bakal Bergelar Pengarah - <b>Shaheizy Sam</b> Tolak Tawaran Berlakon <b>...</b>

Posted: 14 Dec 2011 03:11 AM PST

vimax

rahsiarumah

eriesya

yoli4all

ammobiletopup

perfumeberry

bizzminded

cotton-online

wuuhuuonline

1 step to become a great reader:
1. Take a look one by one ads here and click it if you think you love it. Then, dare to try it.
There is no SCAM advertisement here!! We swear!!

Hantar ke Twitter! | Bookmark Share

Shaheizy Sam mahu berehat panjang. Katanya tidak mahu lagi menerima sebarang tawaran lakonan. Adakah ini bermakna industri kita akan kehilangan sebutir lagi bintang seperti apa yang berlaku kepada Que Haidar? Sudah tentu tidak. Sam hanya ingin berehat panjang sebagai persiapan untuk dia menjadi seorang pengarah untuk filem sulungnya pada Februari tahun hadapan. Fuh, hanya berehat panjang bukan berhenti terus!

Setelah menyibukkan dirinya hampir 2 tahun dengan pelbagai tawaran lakonan secara berterusan, kini sudah tiba masanya dia berehat sebentar. Sebenarnya, sejak Raya Aidilfitri yang lalu, dia sudah menumpukan perhatiannya kepada urusan pra-produksi filem. Filem yang bakal diarahnya itu akan diterbitkan oleh syarikat produksi milik keluarganya. Sudah tentu Sam perlu lebih cermat dan berhati-hati untuk memastikan semuanya berjalan mengikut jadual yang tersedia. Namun begitu, rehat bagi Sam hanyalah berehat dari sebarang tawaran lakonan yang baru. Dia masih lagi sibuk dengan kerja-kerja memasukkan suara, sesi fotografi juga sibuk mempromosikan filem-filem lakonannya. Di waktu lapangnya pula dia hanya berehat dengan keluarga sebelum mula sibuk kembali menjelang awal tahun nanti.

Mengenai filem yang bakal diarah Sam, dia akan mengarahkan filem aksi. Padanya, sifatnya yang pendiam dan suka memerhati menjadikan dia suka untuk menguji pengalaman dan pengamatannya pada dunia lakonan selama hampir 20 tahun untuk menyahut cabaran sebagai seorang pengarah. Kami ucapkan syabas kepada anak muda ini dan tidak sabar mahu menunggu seorang lahir pengarah muda berbakat muncul di persada seni kita.

OH ARTIS : YAKIN SAM BOLEH LAKUKAN YANG TERBAIK. KALAU FILEM ITU TERBITAN SYARIKAT KELUARGANYA, SUDAH TENTU BUKAN DI BAWAH MIG. KITA NANTIKAN.

Full content generated by Get Full RSS.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan