Nuffnang

Ahad, 12 Februari 2012

Aqasha - Google Blog Search

Aqasha - Google Blog Search


Lagu Tema Gemersik Kalbu-Obsesiku <b>Aqasha</b> | Malaysia Mom <b>...</b>

Posted: 02 Feb 2012 12:27 AM PST

Hari-hari tengok Drama Gemersik Kalbu TV3 , korang ada tengok tak ? Mula-mula kan , saya rasa lagu ni tak sedap , macam gatai je liriknya .. itu semasa watak Sufian jahat buat Raihana pengsan tu , saya ingat kan Sufian tu dah buat sesuatu pada Raihana , tapi rupanya tak bila dah tahu Sufian buat Raihana pengsan tu hanya untuk dapatkan Raihana jadi isteri dia , saya rasa boleh di maafkan pula lepas tu baru suka lagu ni sebab macam sesuai dengan watak nakal Si Sufian tu ….itu lah walaupun tengok hari-hari tapi tak berapa boleh fokos sibuk betul melayan anak-anak ni . ok alasan je !

Dasar kuat bebel , lain nak ditulis , lain yang tertulis .. so meh layan lirik lagu Ost Gemersik Kalbu yang bertajuk Obesesiku ini pula..Sedap juga .. tapi budak-budak yang berlum kawin tu jangan nak gigit-gigit telinga anak dara orang pula bahaya tau!

Tajuk : Obsesiku
Penyanyi : Aqasha

Matamu..Bibirmu..Pipimu dan Juga Senyum mu
Membuat Aku Lebur Hanyut Di Dalam Ghairah Kernamu
TubuhMu..
HarumMu..
Hatimu Oh Semua Aku Mahu

Inginku Gigit-Gigit Cuping Telinga Kecilmu
Luahkan Perasaanku
Membisikan Aku Cinta Kamu
Asmara Disetiap Pagi HariMu
Dengan Harapan Agar Kau Tahu
Semoga Kau Tahu

Ku GilakanMu
Aura Mu Memujuk Rayu Hatiku
Sering Bergoncang Jiwa Ini
Siang Malam Ku Gundah
Tiada Melihat WajahMu
Ku Rindu
TubuhMu
Harum Mu
Hati Mu

Oh Semua Aku Mahu…

Video Youtube Lagu Obsesiku

Terima Kasih Yanmieonline tuk Lirik Lagu ni , baru terlintas nak cari dah jumpa disana ..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan