Nuffnang

Ahad, 12 Februari 2012

Maya Karin - Google Blog Search

Maya Karin - Google Blog Search


PreLoved and New Blouses (Click!!) - Shawls IndustRy : Malaysia <b>...</b>

Posted: 31 Jan 2012 07:33 AM PST

Maya Karin Roelcke (born on October 29, 1979) is a Malaysian actress television personality, and singer . Maya Karin began her career in malaysia'a entertainment industry in 2000 when she accidently landed a job as an infotainment host on 'Wavelength' and soon after embarked on bigger adventures by signing up for the lead in the drama thriller 'Sri dewi Malam' followed by releasing her debut album 'Erti cinta' in the same year. Above is the picture of her in Box Office movie,Ombak Rindu,plays the lead role as Izzah,a religious woman..
Info and Pictures source : Maya Karin Official Website (www.mayakarin.com) ,Wikipedia(http://en.wikipedia.org/wiki/Maya_Karin),Google,Facebook. Pictures are the courtesy of Maya Karin and the respected blog/website.
 ---------------------------------------------
Promo,buy 2-5 pieces get FREE SHIPPING COST within MALAYSIA only
Wholesale price for 6 pieces minimum(shipping cost will be charged). Wholesale purchase and further info,please request e-catalog,in the Order Form.

CLASSIC Exclusive Pashmina.Reversible where we can wear both side. Imported pieces original from India
material : 100% Pashmina
Use : Headscarf,body cover,house deco
Dimension : +/- 180 cm X +/- 70cm
Price : RM 28 /  USD 9 . exclude Shipping Cost.
Code : CP 01   I available
Code : CP 02   I available I
 Code : CP 03   I available I
_________________________
 Songket-design Reversible Exclusive Pashmina. where we can wear both side. Imported pieces original from India
material : 100% Pashmina
Use : Headscarf,body cover,house deco
Dimension : +/- 180 cm X +/-70cm
AVAILABLE
Price : RM 23 / USD 9 . exclude Shipping Cost.
Code : CP 04   I available I



<b>Maya Karin</b> Kini Duta YOKUK

Posted: 10 Feb 2012 04:00 AM PST

berita | Tempatan

Teks Oleh: zyzamani

Email: zyzamani23@gmail.com

KUALA LUMPUR, 10 FEBRUARI 2012: Menyedari tanggungjawab sosialnya sebagai artis terhadap masyarakat mampu dimanfaatkan, aktres jelita Maya Karin, menerima tawaran sebagai duta Yayasan Orang Kurang Upaya Kelantan atau YOKUK.

Bakal mengalas tugas dalam memberi kesedaran kepada orang mengenai golongan tersebut, Maya Karin juga turut sama akan membantu mencari dana buat yayasan berkenaan.

"Saya menerima tanggungjawab tersebut kerana sedar saya mampu memberi kesedaran kepada orang ramai untuk turut sama menderma serta mengambil tahu tentang golongan berkenaan.

"Selagi ada kudrat saya untuk membantu mereka, akan saya lakukan sebaik mungkin," katanya kepada portal murai.com.my.

YOKUK adalah sebuah badan kebajikan bukan kerajaan yang menyediakan perkhidmatan kepada lebih 3,400 OKU di pusatnya di Kota Baharu, Kelantan, sejak 13 tahun lalu.

Pada majlis itu Maya dan beberapa individu dan syarikat menyampaikan sumbangan kepada YOKUK serta melancarkan kempen baru YOKUK untuk mengumpul dana bagi membantu menampung kos pemulihan OKU di Kelantan dikenali sebagai 'Menaja Pemulihan Seorang OKU.

Jelas pelakon filem Ombak Rindu itu lagi, sejak ditawarkan tanggungjawab tersebut tahun lalu, dia telah pun melawat lokasi YOKUK serta beberapa rumah kanak-kanak kurang upaya berkenaan.

"Saya telah melawat yayasan tersebut serta pergi ke empat rumah kanak-kanak kurang upaya di sekitar Kelantan.

"Saya sangat tersentuh melihat keadaan mereka serta kesian kepada ibubapa golongan tersebut.

"Ada yang tidak mampu hendak menghantar anak mereka ke yayasan jadi hanya menjaga mereka di rumah,"ucapnya lagi.

Ditanya kepadanya mengapa YOKUK yang menjadi pilihannya, kata Pelakon Wanita Terbaik Festival Filem Malaysia ke-21 itu lagi, pihak mereka mempamerkan kesungguhan untuk memintanya terlibat secara langsung.

"Pihak YOKUK yang berani datang jumpa saya dan mengajak saya untuk turut serta membantu mereka.

"Memang sebelum ini ada pihak lain yang datang berjumpa saya untuk menyertai yayasan mereka, namun saya tidak dapat melihat kesungguhan mereka.

"Berbanding dengan pihak YOKUK, saya sendiri melihat kesungguhan mereka untuk membangunkan yayasan tersebut dengan jayanya,"jelasnya yang akan terbang ke Brunei penghujung bulan ini untuk sesi bertemu peminat di sana.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan