Nuffnang

Selasa, 7 Februari 2012

Azlan & The Typewriter - Google Blog Search

Azlan & The Typewriter - Google Blog Search


SuperNatural //: <b>Azlan</b> and The <b>Typewriter</b> *semalam*

Posted: 30 Jan 2012 07:20 AM PST

Salam.
Hehehe, amboi tengok tajuk aku je terus terjah kan XP kk, gurau2 . Hah, semalam konfem ramai yg tengok AJL kan ? Haha, aku takde benda nk ckp nie. Cuma berdasarkan title di atas menunjukkan bahawa aku minat Azlan Thetypewriter nie sebab suara dia best. Wuwuwuwuwuwuwwu :O Hahahaha, abg aku pun minat tau :P K bai nk tido besok kene bangun pagi. Nahh layan nie dulu, pastu tekan like kat sidebar aku heh. Kahkah, babaiiiiiiiii ~ #Tinggalkan jejak tau ;)


Uyaiii, kemain smart lagi brader nie main gitar XD








Ok, puas dah ? Kalau tak puas ke atau gambar blurrr boleh view dekat blog nie -->SINI ! <-- Hmm, semua gambar nie dikreditkan kat TV3 MALAYSIA <-- dekat sini pun ade gambar time persembahan boleh tengok :) Kbyee ~


Tiada ulasan:

Catat Ulasan