Nuffnang

Selasa, 7 Februari 2012

Sara Ali - Google Blog Search

Sara Ali - Google Blog Search


Gambar <b>Sara Ali</b>, pelakon Malaysia

Posted: 17 Jan 2012 04:56 PM PST

Gambar Sara Ali
TRIVIA SARA ALI

Sara seorang yang lasak dan tidak gemar mengenakan mekap sejak kecil

Sara jarang sekali mengambil sarapan pagi sebaliknya mengambil makanan yang banyak pada tengah hari dan tidak pernah mengamalkan diet. Makanan kegemarannya adalah nasi.

Sara mula dikenali menerusi filem Penunggu Istana namun sebenarnya filem pertama lakonannya adalah Sesuatu Yang Tertinggal yang kini ditayangkan di pawagam seluruh Malaysia.

Sara hanya datang ke uji bakat untuk menemani temannya namun akhirnya dipaksa untuk uji bakat sebelum terus diterima membawakan watak penting dalam Sesuatu Yang Tertinggal.

Khabarnya sehingga kini, ada beberapa temannya yang memusuhi Sara kerana cemburu apabila dia diterima menjadi pelakon sedangkan tidak bersedia ke uji bakat.

Sara akrab dengan adiknya, Hajar yang baru lepas menduduki peperiksaan SPM.

Welcome To E4 PR: Amrita Singh, <b>Sara Ali</b> Khan, Dimple Kapadia <b>...</b>

Posted: 01 Jan 2012 12:00 AM PST


Hello Mazagine India features 3 mother-daughter combos on the covers for their January 2012 issue. The first of the 3 covers features Amrita Singh and her daughter Sara Ali Khan from her marriage with Saif.
2nd Issue: Dimple Kapadia with Twinkle and Rinke features on the cover of Hello magazine for the month of January 2012 edition.
Hello Mazagine India features 3 mother-daughter covers for their January 2012 issue. Here's a look at Jaya Bachchan & daughter Shweta Bachchan Nanda on one of the covers.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan