Nuffnang

Isnin, 27 Februari 2012

Diana Amir - Google Blog Search

Diana Amir - Google Blog Search


<b>Diana Amir</b> sangkal Gosip Tiada Tawaran Berlakon | Berita Semasa <b>...</b>

Posted: 23 Oct 2011 04:43 AM PDT

Home » Latest » Diana Amir sangkal Gosip Tiada Tawaran Berlakon
By Melodi

Posted on 23 Oct 2011 at 7:43pm

Kongsi di FB

dianaamirbertudung2 Diana Amir sangkal Gosip Tiada Tawaran Berlakon

Selepas sahaja berhijrah untuk bertudung, ada khabar angin mengatakan yang Diana Amir sudah semakin terdesak kerana tiada lagi tawaran berlakon diterima olehnya. Timbul juga beberapa spekulasi yang Diana Amir tidak mendapat tawaran berlakon kerana tiada pengarah atau penerbit yang mahukan watak gadis bertudung seperti Diana. Jom baca pengakuan dari Diana mengenai gosipnya yang tiada tawaran berlakon.

"Saya baru nak bertudung dan ia mengambil masa yang lama untuk semua orang mengetahuinya, jadi masih ramai pengarah dan penerbit yang memberikan tawaran mengikut keadaan saya yang sebelum ini.

"Namun setelah saya terangkan, mereka segera faham dan berjanji akan mencarikan watak yang sesuai dengan saya sekarang ini.

"Sekarang saya sudah mula mendapat tawaran drama dan filem semula, saya akan menjalani penggambaran telemovie Puji-pujian, dan filem Assalamualaikum Cinta sedikit masa lagi.

"Perubahan ini saya lakukan atas kerelaan hati saya sendiri, semua pihak baik keluarga ataupun rakan-rakan bersetuju dengan apa yang saya lakukan. Tiada sebab untuk saya tidak bertudung sekarang ini, bahkan pada saya, sekiranya saya menyayangi ibu bapa saya, maka saya harus membuat keputusan sebegini,"jelas Diana

Diana juga mahu membuka perniagaan sendiri apabila sudah tiba masanya kelak. katanya, Dia akan membuka perniagaan pakaian yang berjenamakan Diana Amir Muslimah Collections ( DAMC).

Ada kelass!!

Incoming search terms:

lg share en Diana Amir sangkal Gosip Tiada Tawaran Berlakon

Post Lain Yang Patut Dibaca

Read Also

Tiada ulasan:

Catat Ulasan