Nuffnang

Rabu, 22 Februari 2012

Remy Ishak - Google Blog Search

Remy Ishak - Google Blog Search


Hubungan Tiz Zaqyah Dan <b>Remy Ishak</b> | Oh! Artis | Dunia Gosip dan <b>...</b>

Posted: 20 Feb 2012 12:22 AM PST

kerja-cash

kerja-cash

jiraiya-sama

erisya-spa

erisya-spa

erisya-spa

vimax

perfumeberry

wuuhuuonline

1 step to become a great reader:
1. Take a look one by one ads here and click it if you think you love it. Then, dare to try it.
There is no SCAM advertisement here!! We swear!!

Hantar ke Twitter! | Bookmark Share

Ada yang tahu, ada yang tidak tahu yang aktres cantik seorang ni, Siti Zaqyah Abdul Razak, 23, dan juga hero pujaan Malaya (ye ek) Remy Ishak bercinta.

Biarpun cuba menyorokkan hubungan itu, maklumlah tidak mahu kontrovesi lebih-lebih tetapi akhirnya Remy membuka mulut mengakui sedang melalui hubungan cinta bersama Tiz.

Tetapi baru-baru ini hebohlah sekejap apabila hubungan pasangan yang terkenal menerusi drama bersiri Nur Kasih ini telah berakhir.

Mereka dilihat seperti meluahkan perasaan masing-masing menerusi laman sosial Twitter dan Facebook masing-masing.

Oleh itu kesempatan bertemu semasa pra-tonton filem Cinta Kura-Kura di Cathay e@Curve, Mutiara Damansara, baru-baru ini diambil untuk bertanya terus kepada tuan badannya.

"Cerita putus cinta itu semua mengarut! Semuanya adalah gosip semata-mata. Apa yang terpampang di laman sosial tiada kena mengena dalam hubungan kami. Sebelum ini, pernah juga keluar gosip yang sama, tapi selepas itu senyap macam itu saja. Bila kami tak mahu beritahu kami bercinta, orang buat spekulasi macam-macam. Bila kami beritahu, perkara sama juga berlaku. Saya bukan tak nak komen pasal hubungan kami, tapi perkara ini agak privasi. Biarlah orang nak cakap apa pun. Apa yang penting, kami tahu apa yang berlaku."

Jadi kepada yang sedang membuat spekulasi sesuka hati tu, Tiz berpesan – hubungannya dan Remy masih berjalan seperti biasa dan akan bertemu sekiranya ada kelapangan. Rasanya time tu ada rajuk merajuk, gaduh-gaduh manja kot.. tu yang nampak semacam je posting mereka di Facebook dan Twitter memasing. Maklumlahkan, orang bercinta gitu…..

OH ARTIS : TAK KISAH PUN ARTIS NAK BERCINTA KE PUTUS KE SEBAB BENDA-BENDA TU LEH JE TUKAR BEBILA MASA. TAPI YANG KAHWIN ATAU BERCERAI TU KAMI KISAHLAH JUGAK. HEHE

Tiada ulasan:

Catat Ulasan