Nuffnang

Selasa, 6 Mac 2012

Dina nazir - Google Blog Search

Dina nazir - Google Blog Search


cekelet ferever: Tentang Rasa ;)

Posted: 05 Mar 2012 07:46 AM PST


ehem , ehem , ehem !!

not not fyza masihh maseh di sini ! -gurauan sematamata .
kamu kamu yang masihh di sini , sihat ? buat ape ? aku tengah taip entry niehh . shiittt ! sudaa tak perlu berderama :D
agak lameeeeeeeeeeee takk hapdate blogg >.< padehal baru seharii jee . bweekk ! suke hatii lahh . tak perlu tanye fyza pasal entry yangg niehh |ape niee ??| . okayy aku semesti mesti mesti nye lulus QTI . kbhaii 
cube tekan video tuu , best tak best tak ?? lagu feberet aku tuu , whatss same ?? yeahhh ;)
aku suke part kores tuu 
dapatkah selamanya kita bersama ,
menyatukan perasaan kau&aku , 
semoga cinta KITA kekal abadi . . .
ape lagii ? sambung yerkk . suare ku tidakk sodapp jang !
why bold KITA tuu ? tuju lagu tuju lagu kat kat boboy kita lahh , bwekk ! -gurauan berkasihh jee- abaikan yee dud ! 
awak suke ehh ehh ?? ape lagi karokss jom . hahaha mane kawasan ? btw aku .
jengjengjenggggggggggggggg !!
tangan ku penatt hapdate ! haha *tanjatt boboy* 
okayy beb ! see you in the court . bubyee ! -assalamualaikum-


. . . terima kasih sudi membaca . . .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan