Nuffnang

Rabu, 28 Mac 2012

kumpulan hujan - Google Blog Search

kumpulan hujan - Google Blog Search


Hang Dimas Ahli <b>Kumpulan Hujan</b> Mohon Kerakyatan Malaysia <b>...</b>

Posted: 07 Mar 2012 07:07 PM PST

Menurut mStar Online, Dimas sudah membawa isteri dan anaknya yang berusia 4 tahun ke Malaysia dan sudah hampir sebulan menetap di Bandar Sri Permaisuri, Cheras. Dalam kenyataannya kepada wartawan mStar, Dimas menjelaskan bahawa dia akan memohon kerakyatan Malaysia selepas menangguhkan hasratnya beberapa kali.
"Saya akan membuat permohonan untuk menjadi penduduk tetap di negara ini selepas menyelesaikan beberapa perkara," ujarnya kepada mStar Online.
Tambah Dimas lagi, "Sebelum ini lagi isteri saya ingin mengikut tinggal di sini tetapi terpaksa ditangguhkan kerana dia sibuk menguruskan perniagaan milik keluarga di sana. Bagaimanapun Alhamdulillah lah akhirnya mereka dapat bersama saya di sini."

ZoOM : Jika sebelum ini yakni tahun lepas kisah Aaron Aziz pelakon utama Filem Ombak Rindu memohon kerakyatan namun sepi tanpa berita, kini seorang lagi artis daripada seberang yang melihat peluang yang cerah jika berada di Malaysia. Fikir-fikirkanlah wahai rakyat Malaysia...sedangkan orang luar ingin menjadi rakyat Malaysia, tetapi anda yang hanya mementingkan diri sendiri !!!?#$@$  

Namun inilah natijahnya apabila nafsu menguasai diri ....Fikir....fikirkanlah...
Jika Dah Baca ClickLah Like @ Share !!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan