Nuffnang

Isnin, 2 April 2012

Aaron Aziz - Google Blog Search

Aaron Aziz - Google Blog Search


iPad Cap <b>Aaron Aziz</b> - Jangan Tertipu Lah! | Oh! Artis | Dunia Gosip <b>...</b>

Posted: 16 Mar 2012 12:41 AM PDT

hawanafsu

formulaluarbiasa

vimax

aaracloset

bakewithelly

vimax

jutawanklik

wuuhuuonline

1 step to become a great reader:
1. Take a look one by one ads here and click it if you think you love it. Then, dare to try it.
There is no SCAM advertisement here!! We swear!!

Hantar ke Twitter! | Bookmark Share

Kalau ya pun peminat.. kalau ya pun minat sangat dengan Aaron Aziz, janganlah sampai anda bulat-bulat ditipu. Yelah, bangga apa kalau dapat beli iPad cap Aaron Azizkan tapi relaxlah bro!

Jika difikirkan, buat apalah Aaron Aziz yang sekarang tengah hot dan popular mahu menjual iPad. Dah tu jual murah-murah pulak tu. Aaron Aziz sekarang sibuk berlakon, menjadi penerbit dan tengah cuba-cuba duduk kat kerusi menjadi seorang pengarah.

Seorang mangsa telah menelefon isteri ,Aaron atau nama sebenarnya Aaron Mustapha Aziz, 36 memberitahu telah menjadi mangsa penipuan seorang lelaki yang menyamar sebagai pembantu peribadi Aaron. Siap beli jual iPad lagi di laman Facebook. Si Penipu itulah pandai memperbodoh-bodohkan mangsanya. Jadi berhati-hatilah.

Lelaki tersebut telah menawarkan 50 buah unit iPad pada harga murah untuk para pembeli. Yang berminat, mudah sahaja – tinggalkan sahaja nama dan nombor telefon di inbox laman Facebook palsu itu. Apa lagi berkejar-kejarlah peminat fanatik si Aaron cuba merebut peluang. Akhirnya, iPad ntah ke mana, duit melayang.

Aaron yang agak terkejut dan marah dengan kejadian itu memaklumkan bahawa dia akan mengambil tindakan menyaman individu terbabit yang telah menggunakan namanya untuk menggelapkan wang orang lain

"Memang saya marah dengan perbuatan lelaki ini dan tidak akan teragak-agak membuat laporan polis. Saya tidak teragak-agak untuk menfailkan saman terhadap lelaki itu yang membuka akaun facebook menggunakan nama saya untuk memperdayakan peminat serta menggelapkan wang mereka."

Kepada yang buat kerja tu, tak rasa kembung kembung ke perut tu kena sumpah seranah makan duit haram bro?!


OH MEDIA : KAMI NI PENARI LATAR BEYONCE. CAYA TAK? AHAHAHA – 'Dipetik dari Filem Jidin Sengal'

Tiada ulasan:

Catat Ulasan