Nuffnang

Jumaat, 6 April 2012

Elfira Loy - Google Blog Search

Elfira Loy - Google Blog Search


<b>Elfira Loy</b> Enggan dedahkan Keputusan SPM? | MyGosip.com

Posted: 22 Mar 2012 12:33 AM PDT

Elfira Loy Enggan dedahkan Keputusan SPM
Semua orang tahu yang semalam keputusan SPM (Sijil pelajaran Malaysia) telah dikeluarkan di seluruh Malaysia.. Tidak ketinggalan juga keputusan SPM bagi artis remaja kita, Elfira Loy.. Ramai peminat-peminat Elfira Loy yang menantikan apakah keputusan SPM yang diterima oleh Elfira Loy.. Tapi malangnya Elfira Loy bertindak merahsiakan keputusan SPM dia kepada umum..

WHAT!!!! merahsiakan keputusan SPM!!.. Bagi sesetengah peminat berpendapat Elfira Loy berhak merahsiakan keputusan SPM dia.. sebab itu adalah hal peribadi Elfira.. Manakala kebanyakan peminat lain pula berpendapat yang keputusan SPM Elfira Loy teruk, disebabkan itu lah Elfira Loy enggan mendedahkan keputusan SPM nya..

Bagi MyGosip, terpulanglah kepada Elfira Loy untuk berkongsi kepada peminat keputusan SPM nya atau tidak.. Andai keputusan SPM Elfira Loy teruk sekalipun itu tidak bermakna ia tidak boleh diselamatkan lagi.. Lihat sahaja Diana Danielle, walaupun keputusan SPM dia agak kurang memuaskan.. Tapi akhirnya dia berjaya melanjutkan pengajian di Universiti Nottingham cawangan Semenyih, malah dia juga mampu Belajar Berlakon Di Los Angeles…

elfira loy sebelum ambil keputusan spm

Elfira Loy sebelum mengambil keputusan SPM


Tiada ulasan:

Catat Ulasan