Nuffnang

Rabu, 18 April 2012

Nur Fazura - Google Blog Search

Nur Fazura - Google Blog Search


(11 GAMBAR)<b>Nur Fazura</b> Di ABPBH2011 |

Posted: 17 Apr 2012 11:00 PM PDT

Sehingga ke hari ini, Abang Nara sentiasa dapat request daripada peminat Fazura untuk keluarkan satu entri khas yang dipenuhi gambar-gambar Fazura semasa di ABPBH2011. Disebabkan sudah tertekan dengan permintaan ini, hari ini Abang Nara berjaya mengumpulkan 11 keping gambar si cantik Fazura di red carpet ABPBH2011. Diharap semua peminat Fazura berpuas hati.

fazura
Lagi 10 keping gambar Fazura semasa di ABPBH2011 dengan membaca entri ini sepenuhnya. Kredit kepada Facebook ABPBH dan blog Budiey.


fazurafazura
fazura
fazura
fazura
fazura
fazura
fazura
fazura
fazura

Baca Yang Ini Pulak:-



SHE&#39;S STUNNING & GORGEOUS ~ <b>nur fazura</b> - My Life , Love <b>...</b>

Posted: 18 Apr 2012 07:28 AM PDT

lambat nyee akk online mlm nie .. aduhh keletihan nyaaa tuhan sahaja yg tahu ... gtg royong seharian di pejabat membuatkan badan akk bisa2 .. tapi still ok lahh .. selepas maqrib layan tidur sekejap .. huhuhu skrg dah terang biji mata .. nak2 tgk pic2 manis , jelita , gorgeous dan stunning pelakon FAZURA nie .. kan kan kan ... siapalah yg bertuah menjadi raja dihati dia .. 
serius dia sgt2 cantik lately nie .. ( sejak di khabarkan bercinta dengan anak kerabat diraja .. ) .. well of course dia kena jaga penampilan dan tertib dia .. hurmmm bagus lah kalau macam tuu .. dia juga adalah salah seorang artis yg sgt2 sopan dimalam ABPH baru2 nie ... sukeee tgk !  



 macam artis Hollywood kan ! ..

" Cantik tidak salah, tetapi salah menggunakan kecantikan itulah yang salah. Kata orang, wanita yang cantik jarang berakhlak. Umpama bunga yang cantik, jarang yang wangi. Tetapi kalau cantik dan berakhlak pula, inilah yang hebat. Umpama cantiknya wanita solehah pada zaman nabi seperti Siti Aishah r.a, Atikah binti Zaid dan lain-lain." Rasulullah s.a.w

Tiada ulasan:

Catat Ulasan