Nuffnang

Rabu, 18 April 2012

Stacy af - Google Blog Search

Stacy af - Google Blog Search


Isu Ambil Anak Angkat. Apa Komen <b>Stacy AF6</b>? : Wassupz <b>...</b>

Posted: 25 Mar 2012 10:16 PM PDT

Kami ada melaporkan bahawa juara Akademi Fantasia musin ke-6, Stacy telah mengambil anak angkat yang bernama Bella Valentina. Kini kami perolehi kenyataan Stacy sendiri dari sebuah blog. Menurut Stacy,

"Betul, dia adalah anak angkat yang saya jaga sejak lahir lagi. Saya bersyukur kerana ada pihak yang sudi memberi kepercayaan untuk saya menjaga anaknya. Mungkin kali ini rezeki saya kerana tidak perlu menunggu lama seperti orang lain untuk mendapatkan anak angkat.

"Dengan kehadiran anak angkat ini bukan bermakna saya tidak mahu kahwin. Mana tahu, saya lambat berkahwin, sekurang-kurangnya saya ada teman bila di rumah dan tidaklah saya rasa sunyi,"

Stacy yang kini dalam proses menyiapkan dokumen anak angkatnya itu seakan tidak kekok dalam menjaga dan menguruskan bayi kecil dalam usia muda kerana sebelum ini pun semasa di kampung dia pernah menjadi 'babysitter' serta dia juga  mempunyai anak buah yang ramai.

Bertuah jejaka yang dapat berkahwin dengan Stacy, dah la lawa pandai jaga budak kecil plak tu. Dah ada ciri-ciri keibuan nie.  Hehe

Rujukan: nescafeais


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Incoming search terms:

  • anak stacy af6
  • stacy dan anak angkat
  • anne ngasri dan alif aziz
  • stacy anak angkat
  • stacy ada anak angkat
  • anak stacy af
  • stacy
  • stacey ada anak
  • stacy af 8 2012
  • stacy af ada anak?

Tags: ,

Category: Wassupz! Tempatan

Tiada ulasan:

Catat Ulasan