Nuffnang

Isnin, 16 April 2012

Zul Huzaimy - Google Blog Search

Zul Huzaimy - Google Blog Search


..Bila ku kata cinta..: Maya Karin dan <b>Zul Huzaimy</b> dah bertunang?

Posted: 16 Apr 2012 11:07 AM PDT

Maya Karin & Zul Huzaimy dah bertunang?
PROPA atau FAKTA?

siapakah pilihan hati izah? 


aku terkejut badak
masa browse komen dalam BeautifulNAra, adalah beberapa komentar yang bercerita bab MK & Zul ni..
So, ala-ala spy tak bertauliah..aku pun try search dalam google
mak ai..
dah ada entri pasal ni lah..
sumber yang datangnya dari Forum cari..


fakta atau auta?
sendiri baca sendiri fikir


bagi aku, selagi menda ni tak sah lagi pasti
aku anggap ia sebahagian daripada publisiti nak tayangkan Filem atau Cerita baru kat TV or Cinema
hehe....


so, aku tak berani nak kata ia betul atau tak
macam orang lain jugak...
tertunggu-tunggu respon mereka berdua
ape pulak ye kali ini?








sumber : http://www.melarang.com/2012/04/panas-maya-karin-dan-zul-huzaimi.html

Tiada ulasan:

Catat Ulasan