Nuffnang

Sabtu, 5 Mei 2012

Alyah - Google Blog Search

Alyah - Google Blog Search


Keputusan Mania <b>Alyah</b> Tersingkir - Astro Minggu ke 8 ~ Gossip <b>...</b>

Posted: 05 May 2012 09:37 AM PDT


Minggu ke 8 merupakan minggu bertemakan Malar Segar. Pada pandangan G.A.M setiap peserta mania telah membuktikan kehebatan masing masing didalam minggu ini untuk mengelakkan mereka daripada disingkirkan sebelum memasuki minggu separuh Akhir. Minggu ini Empayar Aubrey Suwito merupakan Empayar terendah berbanding Empayar M. Nasir dan Ahmad Dhani. Salah seorang Bintang Mania dari Empayar Biru iaitu Alyah telah diumumkan sebagai Bintang Mania yang tersingkir malam ini.
Pada Pandangan G.A.M, Alyah telah persembahkan nyanyian yang begitu memukau pada penonton penonton di Kompleks Sukan Panasonic. Alyah menyanyikan lagu berjudul Jauh Disudut Hari dan Kasih nyanyian asal Allahyarham Sudirman masih belum mendapat tempat untuk pengundi membuat undian terhadap dirinya.

Pengacara Mania, Aznil Hj Nawawi telah mengumumkan hanya 5 Bintang Mania sahaja yang bakal beraksi di pentas akhir Galaksi Mania. Ini bermakna, 4 Bintang Mania malam ini tidak akan dapat beraksi di Konsert Akhir Mania. Seorang Bintang sudah diketahui manakala 3 lagi Bintang Mania akan tersingkir di Konsert Separuh Akhir Mania minggu hadapan.

Berikut adalah kedudukan selepas talian undian ditutup.

1. ARIL- 12%
2. HAFIZ - 12%
3. HAZAMA - 12%
4. STACY - 12%
5. EBI - 11%
6. ADIRA - 11%
7. SHILA AMZAH - 11%
8. JACLYN VICTOR - 10%
9. ALYAH - 9%  

Ternyata keputusan undian yang diperolehi sangat sengit dan ini menunjukkan hampir kesemua peserta mania masih belum berada di tempat yang selamat. Oleh itu setiap peserta perlu membuat persembahan yang begitu segar dan uniq untuk menjamin mereka ke Konsert akhir Galaksi Mania.

sumber : isu-hangat.blogspot.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan