Nuffnang

Sabtu, 5 Mei 2012

Lisa Surihani - Google Blog Search

Lisa Surihani - Google Blog Search


Gambar Gaya Rambut Baru <b>Lisa Surihani</b> | Akid azami

Posted: 18 Apr 2012 09:15 PM PDT

Gambar lisa surihani dengan gaya rambut baru - Serius, dengan potongan style baru ni, aku rasa lisa nampak macam semakin muda. Ala-ala umur belasan tahun tapi masih nampak matured. Cantik dan comel. Confirm makin cairlah hati abe yusry bila tengok rambut baru bini dia ni. Hehe.


Cuma betul atau tak gambar ni gambar latest lisa aku masih tak dapat pastikan. Dari sumber, gaya rambut baru ni dikatakan adalah untuk filem terbaru lisa, dendam orang mati. Filem tu akan tamat penggambaran dia pada 8 atau 9 mei ni. Kalau ada gambar dan update terbaru filem tu, aku akan update nanti. 
Anyway pada aku rambut baru ni dia nampak cantik dan comel tapi personally, aku rasa dia lagi sesuai berambut panjang. Apa pulak dengan pendapat korang? 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan