Nuffnang

Khamis, 21 Jun 2012

Aqasha - Google Blog Search

Aqasha - Google Blog Search


:: MYARTIS.COM ::: GAMBAR - <b>AQASHA</b> KETIKA MUDA BELIA

Posted: 17 Jun 2012 03:14 PM PDT


Gambar Aqasha ketika masih berjiwa rock. Masuk tahun ini, sudah hampir 13 tahun beliau bergelar artis dan pelbagai pahit maung telah dilaluinya.

"Aku teringat zaman aku berseluar hijau. Dalam report card aku pada tahun pertama bersekolah, cita-cita yang aku tulis adalah - Perdana Menteri. Tahun kedua - Arkitek. Nah! masuk tahun ketiga - Aktivis Seni. Begitu jugalah untuk tahun-tahun yang seterusnya. Memang nyata jiwa aku, jiwa seni," ujar Aqasha mengingati kembali zaman silamnya.

Klik untuk imej besar...

Sebenarnya ketika itu, Aqasha teringin sangat nak jadi rockstar, nak jadi artis macam Awie, macam Amy dan macam M.Nasir. Sebab itulah ketika dia memasuki pertandingan Bintang RTM tahun 1999, dia menyanyikan lagu ciptaan M.Nasir.

Yang kelakarnya, minggu pertama pertandingan, dia menjadi juara, minggu kedua mendapat tempat kedua dan kemudian layak ke separuh akhir. Tapi bila berjaya menempatkan diri ke peringkat akhir, dia hanya dapat 'consolation prize' sebab lupa lirik!

Begitulah kisahnya...

Bagaimanapun, sekiranya anda terlepas pandang atau ingin melihat semula gambar-gambar nostalgia Aqasha - sila klik di sini: http://www.myartis.com/2011/02/nostalgia-aqasha.html

X'TRA
Gambar terkini anak Aqasha

Tiada ulasan:

Catat Ulasan