Nuffnang

Khamis, 21 Jun 2012

Zul Huzaimy - Google Blog Search

Zul Huzaimy - Google Blog Search


<b>ZUL HUZAIMY</b> SUNYI SELEPAS BERCERAI

Posted: 05 May 2012 06:55 AM PDT

Zul Huzaimy sunyi selepas bercerai akhirnya. Pelakon berbakat Zul Huzaimy terasa sunyi selepas bercerai dengan bekas isterinya dengan Nor Dalilah Muhammad, 29, dua tahun lalu.

Zul Huzaimy

Zul mengakui mula berasa sunyi tanpa kehadiran seorang wanita dalam hidupnya, dia masih menduda kerana belum menemui calon yang menepati ciri-ciri yang dikehendakinya untuk dijadikan sebagai isteri.

"Baru-baru ini saya ada menelefon ibu di kampung dan memberitahu kepadanya supaya mencari seorang calon isteri untuk saya kerana rasa sunyi tanpa seorang isteri,"


Bagaimanapun, keadaan itu telah membangkitkan semangat Zul untuk memberikan tumpuan kepada kerjaya dan penulisan skrip untuk drama dan filem.

Dia juga sering menggunakan masa terluang untuk menghasilkan skrip dan memberitahu setakat ini telah beberapa hasil tulisannya itu telah diterjemahkan sebagai drama di televisyen.

"Menulis skrip memberikan satu kepuasan berbeza kepada saya kerana tanpa disedari imaginasi dalam kepala saya dapat diterjemahkan dalam bentuk skrip. Kadang kala saya sendiri terkejut dengan apa yang telah saya buat," katanya.

Pelakon berbakat ini pernah berada di kemuncak populariti suatu ketika dahulu sebelum banyak bekerja di belakang tabir. Pasti ramai yang mahukan Zul menjadi pasangan hidupnya. jadi, jika Zul Huzaimy sunyi selepas bercerai, cepat-cepatlah cari pengganti. :)

Rating: 10.0/10 (2 votes cast)
Rating: +2 (from 2 votes)
Zul Huzaimy Sunyi Selepas Bercerai, 10.0 out of 10 based on 2 ratings

Respons

10 Artikel Pilihan Ramai...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan