Nuffnang

Ahad, 3 Jun 2012

Diana Amir - Google Blog Search

Diana Amir - Google Blog Search


<b>DIANA AMIR</b> PERGI UMRAH 8 JUN 2012

Posted: 30 May 2012 07:43 PM PDT

Diana Amir nak pergi tunai Umrah

Kisah selebriti pergi Umrah tidak asing lagi dalam perkembangan terkini dunia hiburan tanahair.Acap kali kita disajikan berita artis popular pergi menunaikan Umrah

Kini giliran Diana Amir pula,menerusi kenyataan di portal gua,Diana akan berangkat ke tanah suci Mekah untuk menunaikan ibadah Umrah pada 8 Jun hingga 19 Jun ini

6NrE1 diana amir nak pergi tunai umrah

Diana Amir juga sempat berkongsi perkembangan terkini tentang diri beliau dalam menempuhi cabaran sepanjang penghijrahannya

"Saya akui sekarang keadaannya berbeza dari sebelum ini. Saya sentiasa ingatkan diri saya untuk tidak lalai dengan kehidupan dunia yang saya miliki sekarang. Saya juga perlukan sokongan orang di sekeliling saya untuk terus bantu dan bimbing saya. Mudah-mudahan, penghijrahan ini dirahmati Allah dan kekal sehingga ke akhirnya," ujar Diana sewaktu berkongsi kisah hijrah beliau

"Buat masa sekarang, Diana cuba untuk berdampingan dengan mereka yang punyai akhlak-akhlak yang elok supaya kita dapat mengambil segala kebaikan yang mereka ada. Diana doakan yang terbaik buat semua yang ada di sekeliling Diana terutamanya peminat-peminat yang menerima penghijrahan Diana dan tidak pernah jemu memberi sokongan kepada Diana. Insya-Allah," akhiri Diana

Apapun,untuk Diana Amir,kami doakan semoga perancangan disamping menunaikan ibadah Umrah di tanah suci nanti,dipermudahkan olehNya~Amin

Facebook - Ruangan Berkongsi (Info) (Pendapat) (Komen) Anda

Artikel Dan Info Terdahulu

  1. gambar nora danish di mekah menunaikan umrah
  2. amir raja lawak serik bercinta selepas 5 kali dikecewakan
  3. gambar abby abadi bertudung selepas balik umrah
  4. DIANA DANIELLE NAFI AKAN BERKAHWIN DENGAN FARID KAMIL TAHUN 2012
  5. DIANA DANIELLE TIDAK KENAL HAZAMA?
  6. GAMBAR TERBARU DIANA AMIR – MASIH LAGI SOLO
  7. GAMBAR BERTUDUNG DIANA AMIR IRMA HASMIE SITI NORDIANA
  8. DIANA AMIR BERTUDUNG-KURANG DAPAT TAWARAN BERLAKON
  9. DIANA AMIR PAKAI TUDUNG SELEPAS MIMPI KIAMAT
  10. GAMBAR DIANA AMIR BERTUDUNG

Tiada ulasan:

Catat Ulasan