Nuffnang

Selasa, 19 Jun 2012

Faezah Elai - Google Blog Search

Faezah Elai - Google Blog Search


Konflik Kehidupan Nad Zainal dan <b>Faezah Elai</b> Dalam Drama <b>...</b>

Posted: 22 Apr 2012 10:22 PM PDT

'Tiada kompromi….tiada kompromi dan tiada kompromi'  itulah tagline yang cuba disampaikan dalam drama bersiri terbaru Memberku Hawa yang telah bersiaran di TV3 sejak dua minggu lepas dan kini sudah masuk ke episod yang kedua.

Mengisahkan tentang permasalahan Nad Zainal sebagai Kay dan Faezal Elai sebagai Hawa, untuk meneruskan kehidupan kota yang sangat kompetatif sebagai kaum wanita.

Drama ini yang bersiaran pada setiap hari Ahad dari jam 10.30 malam hingga 11.00 malam seringkali membuatkan penonton bakal tertanya-tanya, apakah yang bakal terjadi seterusnya?

Apa yang menarik mengenai 'Memberku Hawa' ini, penampilan Faezah Elai lebih matang apabila mengenakan tudung. Memang sweet jer bila tengok wajah Faezah dengan perangai kebudak-budakan dalam drama ini.

Edlyn Khoo, pengurus Pemasaran Kimberly- Clark Malaysia berkata, 'drama bersiri Memberku Hawa menghidupkan pelbagai cabaran yang dihadapi oleh golongan wanita muda Malaysia melalui jalan cerita yang menyeronokkan dan menghiburkan. Faezah dan Nad mewakili kepentingan memburu impian dengan penuh keyakinan sambil mengekalkan daya feminin mereka' . 

Melalui kampen 'End of Compromises' yang dibawakan oleh Kotex melalui Memberku Hawa, drama bersiri ini menunjukkan betapa kaum wanita mampu menangani konflik dalaman yang berlaku seharian dalam hidup seperti cinta tiga segi, persahabatan dan perubahan dalam hidup.

Drama ini turut membariskan pelakon yang meningkat naik seperti Sharnaaz Ahmad, Dazrin Kamarudin, Cristina Suzanne, Hanis Zalikha dan Josiah Hogan. Nampak, blogger terkenal Hanis Zalikha juga turut membantu dalam drama ini. Selain daripada itu, penonton boleh juga memenangi iPhone 4S dan pelbagai hadiah mingguan jika mengikuti perkembangan drama bersiri Memberku Hawa melalui laman web Kotex.com .

Carian Anda?

z Z

Assalamualaikum, I'm writer at Meow.my ! Also penulis yang langsi di Zierazain.com .

More Posts - Website

Tiada ulasan:

Catat Ulasan