Nuffnang

Selasa, 3 Julai 2012

Remy Ishak - Google Blog Search

Remy Ishak - Google Blog Search


Hangat – Tizz Zaqyah Ditampar <b>Remy Ishak</b>

Posted: 01 Jul 2012 11:21 PM PDT

Hangat – Tizz Zaqyah Ditampar Remy Ishak : Satu lagi berita "hangat" berkaitan dengan pasangan kekasih Tizz Zaqyah yang ditampar Remy Ishak.

Melalui blogger Rotikaya, Forblogger mendapat tahu wartawan Zubir Mohd Yunus [Zubir MY] kembali dengan berita hangat terbaru iaitu Tizz Zaqyah di tampar Remy Ishak.

Hangat – Tizz Zaqyah Ditampar Remy Ishak

Rotikaya juga memberitahu Tizz kini dikatakan sudah tidak tahan lagi dengan perangai panas baran Remy yang semakin menjadi-jadi.

Sikap panas baran Remy Ishak juga di katakan semakin buruk apabila satu demi satu telefon bimbit Tiz Zaqyah menjadi mangsa. [kemungkinan di periksa]

"So, sekarang ni Tiz pakai hand phone murah murah, boleh buat call dan SMS saja," ujar sumber Zubir MY itu dan sehingga artikel ini di'tulis, Tiz Zaqyah turut memiliki iPad yang tidak kurang mahal'nya dan kenapa tidak menjadi mangsa?


Sebelum ini, Remy pernah mengadu yang dia tidak di layan oleh Tizz sewaktu beliau berada di dalam keadaan tidak sihat dan berada di wad.

Forblogger difahamkan pasangan bersama rakan mereka sedang bercuti di Thailand. Kemungkinan akan ada lagi info panas selepas pendedahan wartawan Zubir MY Tizz Zaqyah Ditampar Remy Ishak nanti.

Rating: 8.5/10 (6 votes cast)
Rating: +2 (from 2 votes)
Hangat - Tizz Zaqyah Ditampar Remy Ishak, 8.5 out of 10 based on 6 ratings

Respons

10 Artikel Pilihan Ramai...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan