Nuffnang

Rabu, 4 Julai 2012

Remy Ishak - Google Blog Search

Remy Ishak - Google Blog Search


Zubir MY: <b>Remy Ishak</b> Tampar Tiz Zaqyah? | ROTIKAYA

Posted: 01 Jul 2012 11:46 AM PDT

Dan, satu lagi bom gossip jatuh dari tangan Zubir Mohd Yunus yang nama glamor beliau kini adalah Zubir MY. Kali ini tentang keretakan hubungan Tiz Zaqyah & Remy Ishak.

Rasa'nya semua yang mengikuti perkembangan dunia hiburan tahu yang beberapa minggu lalu, Remy Ishak ada mengadu di Twitter tentang layanan buruk dari kekasih'nya.

Namun, Tiz Zaqyah yang di'temui media beberapa selepas itu menyatakan semua itu lumrah bercinta & tidak mahu komen lebih lanjut tentang apa yang berlaku. Habis cerita.

Zubir MY dalam tulisan beliau semalam mendakwa menerima informasi mengatakan Tiz Zaqyah kini sudah tidak tahan lagi denga perangai panas baran Remy Ishak.

Sikap panas baran Remy Ishak itu semakin buruk apabila satu per satu telefon bimbit Tiz Zaqyah di'katakan menjadi mangsa selain beberapa penampar singgah di pipi gadis itu. Wow.

"So, sekarang ni Tiz pakai hand phone murah murah, boleh buat call dan SMS saja," ujar sumber Zubir MY itu dan sehingga artikel ini di'tulis, Tiz Zaqyah turut memiliki iPad yang tidak kurang mahal'nya dan kenapa tidak menjadi mangsa?

Buat masa ini, Tiz Zaqyah dan Remy Ishak masing masing tidak dapat memberikan komen kerana sedang bercuti bersama rakan rakan di Thailand. Dan, mereka nampak mesra bersama seperti tiada apa yang berlaku. Gambar di'atas adalah gambar terbaru mereka di Thailand. (via)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan