Nuffnang

Selasa, 18 September 2012

Alyah - Google Blog Search

Alyah - Google Blog Search


<b>Alyah</b> Jalani Rawatan Fisioterapi | MyNewsHub

Posted: 17 Sep 2012 08:43 PM PDT

KUALA LUMPUR – Penyanyi wanita, Alyah yang ditimpa lampu 'sportlight' ketika menghadiri jamuan rumah terbuka stesen radio Hot FM pada 14 September lalu dilaporkan semakin pulih.

Menurut laporan dari Murai.com, Alyah ketika ini sedang dirawat di Hospital KPJ Damansara.

Pengurus peribadi Alyah, Shuib berkata, Alyah sudah pun berada dalam keadaan stabil.

Namun, penyanyi bagi lagu Kisah Hati itu masih memerlukan rawatan lanjut di bahagian anggotanya yang cedera.

"Alhamdulilah, Alyah berada dalam keadaan yang stabil dan tiada apa yang serius. Cuma dia perlukan rawatan selanjutnya untuk muscle tissue di bahagian berlakangnya yang ditimpa spotlight.

"Malah dia kini dilaporkan oleh doktor sudah pulih sebanyak 50 peratus. Namun masih memerlukan beberapa rawatan di hospital termasuk dua kali fisIoterapi," kata Shuib.

Bagaimanapun, Shuib enggan memberikan maklumat lanjut berhubung keadaan diri Alyah.

"Selanjutnya, saya tidak boleh memberi apa-apa komen kerana tidak dibenarkan berbuat demikian selepas perjanjian kami bersama Media Prima," katanya.
Oleh: NAIMAH SHAARI

Iklan Teks:

Berita Berkaitan:

Sakit Apendiks Tidak Halang Alyah Menyanyi

Di Sebalik 'Surprise' Remy Ishak Dalam AJL

Alyah Akhirnya Mengaku 'Berkawan' Dengan Ramli MS, Dalam Proses Kenal Hati Budi

Lampu Acara Jatuh, Alyah Masuk Hospital

Alyah Dinasihat Kurangkan Aktviti Berat

PERINGATAN: Mynewshub tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

<b>Alyah</b> 50 peratus pulih

Posted: 17 Sep 2012 11:26 PM PDT

Alyah 50 peratus pulih

Alyah 50 peratus pulih:  Alyah kini sedang menjalani beberapa rawatan fisioterapi di Hospital KPJ Damansara selepas  penyanyi itu ditimpa lampu acara (spotlight) yang berlaku di rumah terbuka Hot FM pada 14 September lalu.

Pengurus peribadi Alyah, Shuib memberitahu Alyah kini telah pun pulih sebanyak 50 peratus sejak menjalani rawatan di hospital tersebut.

"Alhamdulilah, tiada apa yang serius dan Alyah berada dalam keadaan yang stabil. Cuma dia masih perlukan rawatan selanjutnya untuk muscle tissue di bahagian berlakangnya yang ditimpa spotlight.

"Malah mengikut laporan oleh doktor Alyah sudah pulih sebanyak 50 peratus. Namun masih memerlukan beberapa rawatan di hospital termasuk dua kali fisIoterapi.

"Buat masa ini saya tidak boleh memberi apa-apa komen kerana tidak dibenarkan berbuat demikian selepas perjanjian kami bersama Media Prima,"

jelasnya ringkas.

Penyanyi yang popular dengan lagu Kisah Hati itu telah hadir ke majlis berkenaan bersama artis undangan yang lain seperti Yuna, Tomok dan kumpulan Forteen dan malangnya ketika acara sedang berlangsung sebuah lampu (spotlight) yang dilanggar sesorang jatuh dan menimpa belakang Alyah.- Info Artis @ forblogger.net

Connect Facebook

5.0

<b>Alyah</b> Dihempap Lampu Acara

Posted: 13 Sep 2012 11:10 PM PDT

Alyah Dihempap Lampu Acara: Penyanyi Alyah dikejarkan ke Hospital KPJ Damansara di sini setelah sebuah lampu acara (spot light) terbalik lalu terjatuh atas belakangnya pada majlis rumah terbuka Hot FM di Sri Pentas di sini pagi Jumaat.

Dalam kejadian tersebut yang berlaku kira-kira pukul 9.30 pagi itu, lampu yang ditempatkan di ruang legar stesen penyiaran bagi acara tersebut dikatakan telah dilanggar oleh seseorang menyebabkan ia terjatuh atas badan Alyah.

Sumber yang menyaksikan kejadian itu memberitahu , Alyah mengadu sakit akibat peristiwa berkenaan menyebabkan pihak Hot FM terpaksa memanggil ambulan bagi membolehkan dia mendapatkan rawatan.

"Alyah berada dalam keadaan stabil kerana ia hanya kemalangan kecil tetapi untuk mengelakkan sebarang komplikasi lain pihak penganjur mengambil keputusan membawanya ke hospital.

"Alyah sebelum ini memang pernah mengalami kesakitan pada bahagian tersebut," ujarnya.

Tambah saksi itu lagi, hentakan yang dialami Alyah itu telah menyebabkan dia tidak mampu bertutur kerana mahu menahan sakit.

Penyanyi lagu Kisah Hati itu hadir ke majlis tersebut bersama-sama selebriti lain seperti kumpulan Forteen, Tomok dan Yuna. - Alyah Dihempap Lampu Acara

Connect Facebook

5.0

Tiada ulasan:

Catat Ulasan