Nuffnang

Khamis, 27 September 2012

Nashrin - Google Blog Search

Nashrin - Google Blog Search


<b>Nashrin</b> My Starz LG Kini Kerja Bank?

Posted: 16 Jul 2012 11:33 PM PDT

Baru-baru ini, ketika menghadiri rakaman program raya untuk sebuah stesen TV, MH Online sempat bersembang panjang dengan seorang rakan dalam industri seni.

Sedang asyik bersembang, tiba-tiba nama bekas finalis program 'My Star LG', Nashrin menjadi bualan apabila dia khabarnya sudah pun meninggalkan profesion sebagai seorang artis dan kini berkerja di sebuah bank di Pulau Pinang.

Khabarnya juga, Nashrin sudah berkerja di bank berkenaan lebih setahun yang lalu. Meskipun tidak lagi bergelar artis rakaman sepenuh masa, namun MH Online difahamkan, Nashrin tetap mengambil undangan nyanyian jika berkelapangan.

Apapun, MH mengharapkan yang terbaik untuk Nashrin. - Media Hiburan

Lirik Lagu Popular: Lirik Lagu Fobia Cinta - <b>Nashrin</b>

Posted: 02 Sep 2012 04:09 AM PDT


Pijakan kaki bagai tak terasa
Setiap kali lihat kau tersenyum mesra
Tapi hati masih tak berani lagi
Denyutan jantung aku tergendala
Kerana hati aku berkata-kata
Jangan terkena untuk kali kedua
Bukan aku tak sudi bersama
Cuma diri tak sanggup terluka
Kini kau datang tawarkan segala
Bulan dan bintang seluruh angkasa
Namun aku masih ragu-ragu jua
Bukan aku tak sudi bersama
Cuma diri tak sanggup terluka
Akan dapat percaya semula
Bukan aku tak sudi bersama
Cuma diri tak sanggup terluka
Bukan aku tak sudi bersama
Cuma diri tak sanggup terluka
Denyutan jantung aku tergendala

Tiada ulasan:

Catat Ulasan