Nuffnang

Rabu, 3 Oktober 2012

Aaron Aziz - Google Blog Search

Aaron Aziz - Google Blog Search


<b>Aaron Aziz</b> bakal bergelar penyampai radio Era FM | Berita Hiburan <b>...</b>

Posted: 07 Sep 2012 10:31 PM PDT

Kalau sebelum ini Johan ditarik masuk sebagai salah seorang panyampai radio di Era FM, kali ini Aaron Aziz pula bakal mengembangkan karier'nya di sana. Dalam kepesatan pencabarnya utama mereka seperti Hot FM, mungkin ini adalah sebahagian dari cara Era FM untuk menarik semula minat orang ramai untuk mendengarkan mereka.

Jika sebelum ini Aaron Aziz telah disahkan bakal bergelar penyanyi apabila telah melakukan kolaborasi secara berduet dengan kumpulan Sleeq menerusi sebuah lagu berjudul Salam Semua, nampaknya penjadi penyampai radio bakal batu loncatan untuk mengembangkan lagi bakat seninya seperti yang dilaporkan portal Murai pagi tadi.

Berita gembira untuk peminat Aaron Aziz dan Radio Era ini telah disahkan oleh pengurus saluran Era FM sendiri iaitu Nazri Noran.

"Mulai Jumaat depan iaitu 14 September 2012, Aaron bakal mengendalikan segmen Doktor Cinta ditemani seorang lagi penyampai radio iaitu Shac. Segmen selama dua jam ini akan disiarkan bermula jam 9 malam hingga 11 malam. "Menerusi segmen ini, Aaron akan menjawab panggilan daripada peminat yang menghadapi masalah serius dalam bercinta. Segmen ini juga menggantikan segmen Dr Love," katanya lagi.

OHARTIS: BILA AGAKNYA ANUGERAH ERA AKAN KEMBALI YA? DAH LAMA TAK DENGAR CERITA. MENYEPI DAN TERUS MENYEPI ANUGERAH YANG BOLEH KAMI KATAKAN ANTARA ANUGERAH YANG AMAT MENARIK SUATU KETIKA DAHULU.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan