Nuffnang

Sabtu, 20 Oktober 2012

Azhar Sulaiman - Google Blog Search

Azhar Sulaiman - Google Blog Search


BLOG-BLOG HIBURAN: <b>Azhar Sulaiman</b> - Google Blog Search

Posted: 11 Oct 2012 10:31 AM PDT


Tonton Citra Juwita Episod 12 - DramaTvOnline

Posted: 11 Oct 2012 10:31 AM PDT


Tonton Citra Juwita Episod 12

Info 
Setiap hari Khamis, jam 8.30 malam di TV9, bermula 19 Julai ini. 

Sinopsis Kisah bermula apabila Citra (Jasmin Hamid) yang datang dari keluarga kaya jatuh cinta dengan Ehsan (Azhar Sulaiman), seorang pemain bola sepak negara. Pun begitu hubungan mereka dihalang keluarga Citra. Bermulalah hidup Citra dengan Ehsan tanpa kemewahan. Setelah dikurniakan cahaya mata, Juwita (Eyka Farhana), Citra dan Ehsan membuat keputusan untuk bercerai. 

Juwita ingin tinggal bersama bapanya. Sementara Citra telah membawa diri dan tidak lagi mengambil tahu tentang anaknya itu. Hari berganti hari, Juwita semakin dewasa. Namun bapanya pula jatuh sakit dan meninggal. Sebelum itu, dia berjanji dengan bapanya untuk mencari ibunya, Citra dan tinggal bersamanya. Namun dugaan kembali melanda Juwita apabila dia bertemu dengan ibunya. Apakah Juwita akan kembali terluka? 

Pelakon Eyka Farhana, Jasmin Hamid, Azhar Sulaiman, Addy Ashraf, Shahrol Nizam dan Azuan Mazlan. 

Tonton Citra Juwita Episod 12 - CLICK HERE! 

Episod Lain - CLICK

nakalnya pelakon <b>Azhar Sulaiman</b>

Posted: 17 Apr 2011 11:00 PM PDT

Usha dalam Facebook milik pelakon, Azhar Sulaiman baru-baru ni, kejut jah ada lah gambar-gambar yang mungkin boleh dianggap menarik. Azhar Sulaiman pun tak privatekan album-album dia di Facebook tu. Nak tahu apa yang menarik? tengoklah sendiri. Ada dua gambar yang memungkinkan uall rasa menarik. Nakal juga Azhar Sulaiman ni yer. Kekeke.

-Komen anda itu adalah TANGGUNGJAWAB ANDA. tq.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan