Nuffnang

Khamis, 25 Oktober 2012

Nora Danish - Google Blog Search

Nora Danish - Google Blog Search


Gambar: <b>Nora Danish</b> Di Sekitar Tayangan Perdana &#39;Aku Terima <b>...</b>

Posted: 10 Oct 2012 09:43 PM PDT

Nora Danish Di Sekitar Tayangan Perdana 'Aku Terima Nikahnya'Lama sebenarnya Nora Danish tidak muncul dengan filem dan kali ini bersama Metrowealth Pictures, beliau muncul dalam filem romantik berjudul Aku Terima Nikahnya.

Bergandingan bersama pelakon popular, Adi Putra anda semua boleh mula menonton filem Aku Terima Nikahnya ini bermula hari ini di'pawagam seluruh Malaysia.

Ramai yang sudah menonton filem ini beritahu kami yang jalan cerita'nya ada persamaan dengan file Hollywood berjudul The Vow, cuma yang hilang ingatan adalah si lelaki.

Pasti ramai yang ingin melihat chemistry antara Nora Danish & Adi Putra di layar perak selepas ada gossip liar mengatakan mereka bercinta beberapa bulan yang lalu. Heh.

Lagi gambar Nora Danish, Adi Putra & juga sesekali David Teo sekitar tayangan perdana filem Aku Terima Nikahnya selepas ini. Juga, jangan lupa ke pawagam. Enjoice!

Gambar Ihsan: Metrowealth Pictures

Tiada ulasan:

Catat Ulasan