Nuffnang

Jumaat, 16 November 2012

ramlah ram - Google Blog Search

ramlah ram - Google Blog Search


Lirik Takdir Cinta - <b>Ramlah Ram</b> & Ana Syuhada | 1 Lirik Lagu.com

Posted: 17 Oct 2012 09:54 PM PDT

Bukankah kau yang telah memilihku
Mengapa kau juga yang menyakiti aku
Di hati kaulah satu-satunya
Yang ku cinta

Menanti diriku di sini menanti
Dan kau hancurkan semua harapanku
Kau bersamanya dan aku korbannya
Tinggallah aku sendiri

Kau cipta kenangan indah
Kau berikan aku cinta
Kini kau hancurkan dengan tingkahmu

Mungkin ini memang takdirku
Kerna mencintai dirimu
Biarlah ku simpan rasa ini
Di dalam lara

Walau susah untuk ku melupakan
Detik-detik gelisah perpisahan
Kerna itulah akhir cerita cinta
Kau dan aku

Tidak sesekali ku ingin memiliki
Cinta dusta yang telah kau berikan
Jika aku tahu tak mungkin ku mahu
Kau bersamaku

Walau susah untuk ku melupakan
Detik-detik gelisah perpisahan
Kerna itulah akhir cerita cinta
Kau dan aku

Kini ku biarkan berlalu pergi

Related posts:

  1. Lirik 5 Minit – Ramlah Ram & Caprice
  2. Lirik Proses Melupakanmu – Abdul & The Coffee Theory
  3. Lirik Cinta Matiku – Sixth Sense
  4. Lirik Bisikan Cinta – One Nation Emcees
  5. Lirik Andai Itu Takdir Mu – Syah Basree (OST Asmara)

No comment yet. Be the first to leave a comment!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan