Nuffnang

Sabtu, 10 November 2012

Sharnaaz Ahmad - Google Blog Search

Sharnaaz Ahmad - Google Blog Search


Saya Berani Kerana Benar – <b>Sharnaaz Ahmad</b> |

Posted: 05 Nov 2012 11:08 PM PST

Nampaknya episod persengketaan antara Sharnaaz Ahmad dan penerbit filem S. Baldev tidak akan menemui penghujungnya dalam masa terdekat ini. S. Baldev sebelum ini meminta Sharnaaz membuat permohonan maaf secara terbuka kerana meninggalkan lokasi penggambaran filem Darah Panas pada 5 Oktober lalu.

sharnaaz

Bukan kerana keras kepala, Sharnaaz hari ini menerusi Berita Harian memberitahu yang dia enggan menurut kehendak S. Baldev. Menurut Sharnaaz, dia sudah pun memohon maaf kepada semua kru produksi ketika penggambaran filem berkenaan. Bagi Sharnaaz, itu sahaja sudah mencukupi.

Apa jaminan yang boleh diberi sekiranya saya membuat permohonan maaf secara terbuka seperti yang dikehendaki. Saya berusaha merendahkan diri dengan meminta maaf kepadanya di hadapan seluruh produksi filem itu. Tak cukupkah apa yang sudah saya lakukan. Apa lagi yang dia mahukan?

sharnaaz

Yang penting, Sharnaaz berasa dirinya berada di pihak yang benar. Malah Sharnaaz enggan bersemuka dengan S. Baldev untuk menyelesaikan kemelut ini. Keyakinan Sharnaaz jelas terserlah apabila menyatakan dirinya sanggup disaman.

Bagi saya, berani kerana benar. Jika benar dia hendak saman saya, saya tidak boleh buat apa-apa. Bukanlah nak kata saya banyak duit dan mahu saman dia balik. Cuma bagi saya, dia perlu bercakap benar. Kalau tak percaya bolehlah rujuk perkara ini kepada mana-mana pihak yang pernah berkerja dengannya. Saya enggan ulas apa-apa lagi kerana tidak mahu kenyataan saya disalah erti. Jika dia rasa dia betul dan mahu membawa perkara ini ke mahkamah, terpulanglah kepadanya.

Abang Nara lihat Sharnaaz ini seorang yang berprinsip dan berpegang kepada pepatah "berani kerana benar, takut kerana salah". Kalau betul kita tak buat salah, nak takut apa kan? Teruskan perjuangan anda Sharnaaz. Jangan mudah diperkotak-katikkan oleh pihak lain.

P.S: Kura-kura terkecil di dunia ini.

Baca Yang Ini Pulak:-


Shila Amzah Enggan Komen Tentang <b>Sharnaaz Ahmad</b> - Gua.com.my

Posted: 05 Nov 2012 08:00 AM PST

Pasti ramai terkejut apabila mendapat tahu tentang gosip terbaru yang dikaikan dengan Sharnaaz Ahmad. Pelakon dan teman lelaki kepada Shila Amzah ini dikatakan telah mengasari seorang krew produksi serta bertindak meninggalkan lokasi penggambaran filem 'Darah Panas'.

Dalam satu kenyataan kepada sebuah blog hiburan, penerbit filem itu, S. Baldev memberitahu dia telah memfailkan dan menyerahkan surat saman melalui peguam kepada Sharnaaz Ahmad selepas pelakon itu tidak hadir ke lokasi penggambaran bermula 5 Oktober lalu.

Bagaimanapun, akhbar Kosmo melaporkan Sharnaaz Ahmad mendakwa kenyataan produser filem S. Baldev itu hanya satu fitnah  dan dia enggan mengulas lanjut. Malah, Sharnaaz juga memaklumkan sehingga kini belum menerima apa apa surat saman daripada pihak penerbit itu.

Sementara itu, Shila Amzah enggan mengulas lanjut tentang dakwaan yang mengatakan Sharnaaz sebenarnya telah berjumpa dengannya di Kuantan, Pahang, bukan pulang ke kampung melawat bapanya yang sakit di Pulau Pinang pada 6 Oktober lalu.

"Saya minta maaf sebab tidak boleh komen tentang perkara ini. Saya bimbang kalau berikan sebarang komen, ada pihak yang cuba memanipulasi apa yang saya cakap. Kalau boleh saya tidak mahu campur urusan kerja Sharnaaz. Saya harap peminat dan pihak media faham dengan situasi ini. Bagaimanapun, saya tidak nafikan yang saya tahu tentang perkara ini. Sharnaaz sentiasa berkongsi cerita dengan saya," ujar Shila ketika dihubungi sebentar tadi.

<b>Sharnaaz Ahmad</b> Tak Takut Terima Surat Saman, Dakwa Diri <b>...</b>

Posted: 04 Nov 2012 08:02 PM PST

Semalam, sebuah akhbar tempatan mengatakan bahawa Sharnaaz Ahmad telah melakukan kekerasan terhadap seorang kru produksi 'Darah Panas' yang bernama Hafiz dengan mencengkam leher dan menolaknya ke dinding. Menurut laporan dari Berita Harian ini lagi, Sharnaaz turut disaman oleh pengarah filem, S. Baldev kerana lari dari set penggambaran sebelum tamat tarikh rasmi penggambaran.

Antara kenyataan kru produksi tersebut termasuklah mendakwa bahawa Sharnaaz bersikap kurang ajar serta memakinya dengan perkataan kasar dan menolaknya ke dinding sehingga sikunya luka terkena kayu. Puncanya adalah disebabkan kru produksi (Hafiz) sampai lambat ke lokasi penggambaran untuk mendapatkan tiga set pakaian.

"Pada hari berkenaan, pakaian terpaksa ditukar dan Hafiz (krew) mengambil masa sejam lebih mencari tiga set pakaian & lebih malang, ada peralatan kamera yang rosak.

"Sharnaaz ada beritahu mahu bertemu Shila Amzah kerana kekasihnya itu mahu ke China. Apabila Hafiz sampai, dia naik angin & menolak Hafiz ke tepi dinding & mengcengkam leher," jelas S. Baldev, pengarah filem 'Darah Panas'," jelas S. Baldev.

Hafiz turut menambah "Dia cakap 'kau ingat aku balaci kau, tunggu lama'. Saya minta maaf dan saya cakap saya beli pakaian. Tiba tiba, dia tolak saya & cengkam leher saya dengan tangannya. Tindakannya memang kurang ajar.

Namun, perkara ini dinafikan oleh Sharnaaz melalui kenyataannya di Kosmo! Online hari ini dan mengaku bahawa dia tidak menerima apa-apa surat dari pihak S.Baldev.

"Saya tidak terima apa-apa surat saman daripada dia (Baldev)," tegas Sharnaaz.

Sharnaaz yang juga kekasih kepada Shila Amzah turut menegaskan bahawa dia tidak takut terhadap isu ini.

"Berani kerana benar. Saya tidak cakap bahawa saya 100 peratus betul tetapi dia (Baldev) juga tiada hak untuk bercakap buruk dan bercakap fitnah mengenai saya," jelasnya.

Ditanya sama ada dia ingin memohon maaf dalam media sepertimana yang diminta Baldev, tegas Sharnaaz: "Saya hanya memohon maaf kepada orang yang saya buat salah dengan dia sahaja."

Tiada ulasan:

Catat Ulasan