Nuffnang

Isnin, 14 Januari 2013

Aliff Aziz - Google Blog Search

Aliff Aziz - Google Blog Search


<b>Aliff Aziz</b> Nyaris Tumbuk Pengacara Wanita | MyGosip.com

Posted: 13 Jan 2013 03:16 PM PST

Aliff Aziz nyaris tumbuk pengacara
Aliff Aziz nampaknya begitu marah terhadap seorang pengacara wanita baru-baru ini.. Melalui Utusan, Aliff Aziz telah meluahkan rasa tidak puas hatinya mengenai seorang pengacara wanita yang dikatakan bergurau keterlaluan di sebuah acara baru-baru ini.. Pengacara wanita tersebut dikatakan telah mengutuk dan memerli Aliff Aziz sebelum memangilnya untuk membuat persembahan..

"Memang saya sangat bengang dengan pengacara wanita yang mengendalikan sebuah persembahan baru-baru ni. Kalau ikut marah memang rasa nak tumbuk sahaja tapi tak mungkin saya buat macam tu.

"Dalam sebuah acara baru-baru tu, sementara nak umum saya menyanyi, dia boleh kutuk dan perli saya macam-macam. Katanya lagu saya yang satu saja popular dan macam-macam kutukan yang buat saya panas hati.

"Masalahnya apa yang dia cakap tu memang menyakitkan hati saya dan memang tak bertimbang rasa. Kalau nak buat lawak pun biarlah kena pada tempat.

"Bukan main hentam keromo sampai buat saya rasa kurang senang dan tak ada mood. Jadi saya anggap pengacara macam ni tak profesional dan memang perlu banyak belajar untuk jadi orang yang hebat.

"Kalau dia tak minat saya pun sekurang-kurangnya tunjuk sikit rasa sensitif dan rasa respect pada semua. Bukan main cakap ikut sedap mulut saja,"

MyGosip harap, Aliff Aziz bersabar dengan sikap pengacara tersebut.. Mungkin pengacara tu hanya bergurau bagi memeriahkan lagi keadaan.. cuma gurauanya tidak kena pada tempat.

Sumber:Utusan

Tiada ulasan:

Catat Ulasan