Nuffnang

Ahad, 20 Januari 2013

Fasha Sandha - Google Blog Search

Fasha Sandha - Google Blog Search


Hubungan Mesra <b>Fasha Sandha</b> Dan Ibu Mertua Buat Diri Ini Terharu |

Posted: 17 Dec 2012 06:10 PM PST


Dulu pernah bertiup khabar angin yang menyatakan kononnya hubungan Fasha Sandha dan mertuanya tidak berapa elok. Tidak diketahui pula siapa yang membuat khabar angin tidak munasabah ini. Dan semalam, Abang Nara terharu membaca kata-kata ibu mertua Fasha Sandha menerusi akaun Instagramnya.

fasha ibu mertua

Untuk yang tidak tahu, ibu mertua Fasha Sandha kini berada di Dubai bercuti bersama Nora Danish dan cucunya, Rayqal. Nampak gayanya seperti ibu Jejai sudah tidak sabar untuk menyambut kedatangan cucu keduanya. Confirm sedang teruja sekarang ini.

fasha ibu mertua

Terharu kan? Abang Nara suka betul hubungan yang mesra sebegini. Tambah mengharukan apabila membaca nasihat ibu Jejai kepada Fasha Sandha di bawah.

fasha ibu mertua

Kepada Fasha, anda bertuah mendapat ibu mertua yang sporting sebegini. Semoga dengan kelahiran anak anda kelak, akan mengeratkan lagi hubungan yang sudah sedia mesra ini. Sama-samalah kita doakan. Info asal Forum Cari.

fasha ibu mertua

P.S : Sudah lama mengimpikan Peplum Top? Dijahit di Malaysia dan dihasilkan daripada kain Satin Crepe bermutu tinggi yang lembut dan tidak panas. Boleh didapati dalam 3 warna menarik iaitu Burnt Orange, Fuchsia Pink dan Teal! Untuk mengetahui lebih lanjut mengenai baju ini, click di sini.

Baca Yang Ini Pulak:-


Tiada ulasan:

Catat Ulasan