Nuffnang

Jumaat, 18 Januari 2013

Memey Suhaiza - Google Blog Search

Memey Suhaiza - Google Blog Search


Badan Kekal Cantik — <b>Memey Suhaiza</b> Tunggu Masa Untuk <b>...</b>

Posted: 10 Jan 2013 07:04 PM PST

"Saya sekarang bercuti buat sementara dari dunia kerjaya lakonan saya kerana ingin memberi fokus kepada kelahiran anak sulung saya yang boleh dikatakan bila-bila masa sahaja bakal melahirkan bakal anak sulung saya ini," katanya ketika ditemui dalam majlis previu episod Adam & Hawa.

Memey yang ditemani suaminya Norman Hakim kelihatan cukup berseri-seri dan kelihatan dirinya masih cantik dan tidaklah 'naik' badannya seperti wanita-wanita lain yang sedang mengandung dan kini beliau cukup teruja dengan kelahiran bakal cahaya mata sulungnya yang pertama bersama suaminya, Norman Hakim.

"Saya begitu teruja dengan kelahiran pertama saya dan berharap tidak ada masalah ketika melahirkannya nanti. Saya sudah membeli barang keperluan bayi seperti barang-barang asas baju, lampin dan sebagainya"

Memey Suhaiza akan kembali aktif dalam dunia lakonan selepas berpantang dan sihat sepenuhnya selepas ini. Sama-sama kita doakan agar Memey selamat melahirkan anaknya dan terus bersinar kariernya di bidang lakonan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan