Nuffnang

Selasa, 19 Februari 2013

Fida Ibrahim - Google Blog Search

Fida Ibrahim - Google Blog Search


Pilihan Anda: (Gambar) Pose lentik &#39;terhangat&#39; dari <b>Fida Ibrahim</b> di <b>...</b>

Posted: 07 Jan 2013 08:52 AM PST

|

Pelakon, model dan penyanyi jelita, Fida Ibrahim turut tidak ketinggalan untuk hadir ke Anugerah Juara Lagu ke 27 semalam.

Dengan mengenakan pakaian ala-ala cheong sam, Fida kelihatan begitu anggun.

Entah apa cerita beliau dengan Zalif Sidek yang dulunya hangat diperkatakan hingga diserang oleh 'teman wanita' pelakon lelaki tersebut. Tapi, jika melihatkan penampilan beliau pada malam ini, memang patut pun yang ada cemburu...

Fida memang cantik dan punyai kelas tersendiri! Dengan gaya menutup aurat, Fida masih mampu bikin bakal ibu mertua kecur air liur! Heh..

Foto: Budiey.com
PERINGATAN: Pilihan Anda tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Post Berkaitan : HIBURAN, TERKINI


Share/Bookmark comments
Posted by Desperado on 7:32 PG. Filed under , .
© 2008 - 2012 Desperado, Hakcipta Terpelihara.

Pilihan Anda tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan