Nuffnang

Jumaat, 22 Februari 2013

kumpulan Estranged - Google Blog Search

kumpulan Estranged - Google Blog Search


Pemain Dram <b>kumpulan Estranged</b> diugut bunuh | Jom Berita.Com

Posted: 15 Feb 2013 08:15 PM PST

Pemain dram kumpulan Estranged yang popular dengan lagu Aurora iaitu Andy atau nama sebenarnya Azwin Andy Malik, 28, telah diikat oleh perompak dan diugut bunuh sekiranya dia atau keluarganya cuba melawan. Kejadian berlaku pada Ahad lalu, jam 3.45 pagi semasa Andy baru sahaja pulang ke rumahnya di Kota Damansara.

"Mereka muncul dengan membawa wayar, batang besi dan kayu. Malang sekali abang saya (Azlan Rudy) dipukul teruk sehingga meninggalkan kesan lebam pada badannya ketika cuba melawan. Saya beritahu mereka untuk ambil apa sahaja barang yang diinginkan dan jangan mencederakan kami sekeluarga."

Ketika Andy sampai di rumahnya, dia sedar pintu utama rumahnya tidak ditutup. Disangkakan neneknya datang ke rumah, dia terus ke tingkat atas.

"Pada mulanya, saya sangka nenek saya datang ke rumah dan berborak bersama ahli keluarga yang lain apabila mendengar bunyi orang sedang bercakap. Ketika mahu naik ke tangga, terdapat dua lelaki memakai baju hitam turun dan masa itu saya tidak dapat berbuat apa-apa. Habis semua barang-barang berharga diambil. Mereka juga bertanya sama ada kami menyimpan peti besi atau tidak? Mujurlah perompak tersebut memenuhi permintaan saya supaya memulangkan kad pengenalan dan kad kredit."

Antara barang-barang yang dirompak ialah sebuah komputer riba, iPad, sejumlah wang tunai, barangan kemas serta beberapa barang lain. Sejurus selepas kejadian tersebut, mereka sekeluarga membuat laporan polis. Takziah kepada keluarga Andy. Alhamdulillah tiada nyawa terkorban walaupun abang Andy teruk dipukul.

p/s <Trend perompak sekarang cari artis>

Tiada ulasan:

Catat Ulasan